zooooooooooo langzaam ?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

joena

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2007
Berichten
88
Sinds 3 dagen duurt het heel lang voordat ik op internet kan. Ik open b.v. Google en zie dat hij gaat laden, het duurde 22 minuten voordat ik de pagina te zien kreeg.
Ik heb CCleaner laten zoeken, virus scanner ge-update en gedraai, niks gevonden. Zodra hij eenmaal verbinding heeft gaat het de rest van de dag goed.
Mijn post kreeg ik wel ondertussen binnen, dat werkt dus wel gewoon.
Ik heb het idee dat er iets geladen wordt of dat er naar iets gezocht wordt. Wat kan dit zijn? En hoe krijg ik hem weer normaal.
 
Herstel punt had ik ook al gedaan, sorry niet vermeld.
Ga Mbam proberen.
 
Welke browser gebruik je?
Installeer er eens een andere bij en probeer het daar dan in.
Als het dan wel goed gaat is het een probleem in je huidige browser.
 
Ondertussen is de maleware scanner klaar, en heeft wel wat dingen gevonden. Deze heb ik verwijderd.
Het probleem was echter nog niet verholpen.
Ik heb op aanraden van Edmoor een andere browser geprobeerd, normaal gebruik ik Goggle crome, nu IE en het ging nu aanzienlijk sneller.
Dus Crome verwijderd en opnieuw geinstaleerd. En hup, het probleem is weer terug.
Geen Google Crome meer dus. Wel jammer want die was met spelletjes doen op Facebook sneller dan IE
 
Misschien is het handig om ook even te vermelden wat voor Internet verbinding je hebt en of een speedtest wel fatsoenlijk werkt.
 
Ik heb een glasvezel verbinding.
En wat is een Speedtest?
 
Laatst bewerkt:
http://www.speedtest.nl

kan je een algehele snelheidstest doen voor je verbinding.
Als die net zo hoog is als wat je provider zegt dat je krijgt, dan is het probleem lokaal in je PC aanwezig.
Is die drastisch lager, dan zou je eens met de provider kunnen gaan bellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan