mijn microfoon is gedempt bij skype

Status
Niet open voor verdere reacties.

KERJO

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2006
Berichten
108
Ik heb juist skype geinstalleerd op mijn nieuwe NoteBook van HP, bij een videogesprek hoor en zie ik wel de berichten van mijn contactpersoon, maar mijn contactpersoon hoort mij niet!Ik heb de instellingen nagezien en de volumebalk werkt perfect , ook de opnametest, doch blijft er steeds een streepje staan over de microfoon bij contactname en de vermelding microfoon gedempt !. Hoe kan ik die demping ongedaan maken , is dit in het programma Skype of in Windows geluidsinstellingen (Windows 7) Weet iemand daar een oplossing voor? Ik heb nog nooit voorheen Skype gebruikt.
 
Het is niet moeilijk. In het gespreksvenster van Skype staat een knopje om je microfoon te dempen en weer aan te zetten. Als je die niet ziet, beweeg dan je muis even over het venster heen.
skype.png

Klik erop en de melding moet verdwijnen, en je gesprekspartner kan je weer horen.
 
Bedankt voor de snelle reactie op deze simplistische vraag. Ik heb gisteren voor de eerste maal Skype geinstalleerd en had maar één contactpersoon waarmee ik even een videogesprek wou doen, waardoor het microfoonprobleem zich voordeed. Deze contactpersoon moest vlug afmelden, waardoor ik niet meer in het gespreksscherm kon. Ik ben dan al de instellingen gaan nagaan van de microfoon zowel in skype als in het windowsmilieu en deze waren allen positief.Zonet heb ik een volwaardig gesprek kunnen doen met deze contactpersoon en de icoontjes eens kunnen testen, waarvoor hartelijk dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan