Photoshop cs6 crashing (photoshop 64b does not work anymore)

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer4all2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Berichten
449
Goeden avond,

Na mijn computer opnieuw geinstalleerd te hebben (vanwege aankoop nieuwe pc) crashed mijn photoshop steeds. Zowel de 32bit en 64bit versie.

Ik vroeg mij af of iemand weet hoe dit komt. De rest van alle adobe programma's werken prima. Photoshop lijkt al vrij snel te crashen.

Hier een screenshot:
http://img210.imageshack.us/img210/8959/pscrash.jpg

Ik hoop dat iemand mij kan helpen :)

Groetjes,
rowan
 
Indien je windows 7 hebt moet je alleen de 64 bits versie hebben. Is dit wat. FAQ klik.

en of deze troubleshooter. klik
 
Laatst bewerkt:
Doet hij dat tijdens opstarten of tijdens bewerking ?
tijdens een bewerking ligt het meestal aan een plugin die men vanuit photoshop probeert te bereiken
 
Klopt helemaal daar heb je gelijk in staat er bij zie 64 bits support bij klik 1. #2
What's the difference between 32-bit and 64-bit operating systems? On 64-bit operating systems you have access to essentially unlimited RAM, because they offer a wider address system and data path. On 32-bit systems, each application is limited to 4GB of RAM (and in practice this number is actually smaller). More RAM means applications can manipulate larger chunks of data, cache more information, and handle a wide range of tasks more efficiently.
 
Ik heb windows 7 professional 64 bit. Photoshop crashed tijdens de bewerking. Op de screenshot is te zien dat ik twee shapes getrokken heb over elkaar en deze ingezoomed aan het bewerken ben. Het lijkt erop dat hij vooral vaakt crashed tijdens het inzoomen van het document.

Hij crashed in zowel 64 als 32 bit (photoshop) Dus hier ligt het niet aan :)

Ik heb 8 gig ram 2x 4gig 1600Mhz van corsair.

Voor zover ik weet heb ik ook geen plugins. Ik heb wel een brush pack een keer toegevoegd.
 
Laatst bewerkt:
Het ligt niet aan die brush. Dat geloof ik ook niet het ligt denk ik toch aan je videokaart. Lees hier meer over dit probleem. Het kan toch niet zo zijn dat dit mooie programma niet goed werkt, dus mijn mening is de videokaart zoals ik het hier las kan ik daar mee meegaan.

Klik let wel dit is ervaring van andere photo shop gebruikers. En hopelijk kun je de videodriver bijwerken via de fabrikant. Succes. ;)
 
Ik ben photoshop even opnieuw installeren. Als dit mijn probleem niet op lost probeer ik even mijn recent nieuwe driver (CCC 12.6, catalyst control center) te downgraden.
 
Ja ik heb windows 7 service pack 1

Ik heb zojuist mijn drivers helemaal eraf gegooit. Echt helemaal, gebruikmakend van drivesweeper. Daarna heb ik de nieuwste drivers geinstalleerd en photoshop opnieuw geinstalleerd. Dit mocht allemaal niet baten. Ik ben een beetje moedeloos, want ik heb photoshop echt nodig. Ik ben een web designer vandaar.

Weet echt niemand wat er aan de hand is :( Ik kan niet eens een navigatie maken met 4 shapes en hij crashed al :(


#OPGELOST WAARSCHIJNLIJK
Deze vraag is waarscheinlijk opgelost. Het probleem dat ik heb is dat ik een tweede monitor heb aangesloten en deze gaat via de interne videokaart intel 4000. Blijkbaar is die een issue en kan photoshop hierdoor niet presteren. Ik gok dat dit een bug is in photoshop cs6?

Al bij al. Bedankt voor jullie hulp, maar nu naar een half uurtje photoshoppen is hij nog niet gecrashed zonder het tweede beeldscherm dus ik neem aan dat alles opgelost is :)
 
Laatst bewerkt:
Hallo, ja ik begrijp dat het belangrijk voor je is en we willen je echt helpen natuurlijk. Het zal toch niet zo zijn dat je dit programma als administrator moet uitvoeren.

Ga dat eens proberen. Het is toch te gek voor woorden.

Trouwens heb je een originele CD of heb je een upgrade mail gekregen van Photoshop (installprogramma)

Is er niet wat achtergeblven op je computer. Is er een uninstall bijgeleverd.

En heb je de oude versie verwijderd. Het zijn zo maar wat grepen en/of gedachten uit een hol hoofd nu gezien het tijdstip. ;)
 
Laatst bewerkt:
Oh dat is mooi gevonden ja dat wist ik niet maar dat maakt helemaal niets uit. Fijn voor je en nu maar werken met dat programma. Graag gedaan. Succes ermee verder. ;):thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan