Geen geluid meer op websites

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Berichten
1.019
Hoi, ik heb opeens geen geluid meer op websites als youtube, fmradio etc. Ik heb al van alles opgezocht maar vele oplossingen (zoals nwe drivers installeren) lijken me niet van toepassing. Ik heb namelijk een onboard geluidskaart en een Extreme audio geluidkaart er extra inzitten. En in welke ik de boxen ook plug bij beiden geen geluid. Ook staat er niks gedempt bij de geluidsinstellingen. Ik gebruik Vista. Iemand een idee wat ik nog kan proberen? Alvast bedankt!
 
Heb je gekeken bij de instelling geluidseffecten van je kaart ? die moet op generiek staan.

Nieuwe flashplayer geinstalleerd?
 
Laatst bewerkt:
Hallo Jessy,
Kijk ook eens of dit in orde is

geen geluid op youtube of op Ulratop
selecteer in youtube een muziek fragment
rechts onderin het beeldscherm staat een luidsprekertje, dat moet je aanklikken, daaronder staat "Mixer".
Vervolgens moet je dat woord aanklikken, dan komt er een klein schermpje, met geluidschuifjes, vervolgens de meest rechtse omhoog schuiven of inschakelen.
Mvg,
Daniel
 
Hoi, weet je ook waar "generiek" staat? Ik kan het nergens vinden in de instellingen!
Nieuwe flashspeler had ik naar aanleiding van andere oplossing idd al geïnstalleerd.
@ Daniel: Ik zie nergens een luidsprekertje staan??
 
@Daniel: Ohw, je bedoelt de volumemixer, daar staat alles volledig omhoog!
 
@ Jessy,
Ja dit bedoel ik


geen geluid op youtube of op Ulratop
selecteer in youtube een muziek fragment dan verschijnt de derde schufknop. (zie fig.)
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    30,4 KB · Weergaven: 44
Laatst bewerkt:
Ok thanks, ga maandag ff kijken ben een weekend weg!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan