Pinnacle Video-Bewerking/Foto

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harmhelp

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2011
Berichten
142
Beste,

Kan iemand mij adviseren over Pinnacle?
Heb van een kennis gehoord dat het een goed programma is.

Wat is de nieuwste versie? Studio 15 ?
En wat houd eigenlijk ''studio'' is dat bij alle versies?

Is het waar dat je videos kan bewerken, maar ook fotos. ?

Zijn er verschillende pakketen? Bevoorbeeld een Complete versie, of alleen een versie met videobewerking ?

Ik zag ook op de site zelf van Pinnacle bij de pagina Studio 15 staan onderin:

''Hollywood FX Volumes 1-3
Ruim 1000 unieke, professioneel ogende overgangen en effecten met thema's zoals golven, sport, ruimte, sci-fi, vakantie, bruiloft, strips en cartoons, piraten, geheim agenten, tropische vakantie, historische architectuur en veel meer. Ook inclusief HFX Editor om aangepaste effecten te maken.


Creative Pack Vol. 1
32 dvd-menu's, 91 montagesjablonen en 28 titels, inclusief Bomen en Bladeren, Bloemen en Planten, Hawaii, Jaren '50, Eilanden, Red Retro en veel meer.


Pinnacle Premium Pack Vol. 2
54 dvd-menusjablonen, 81 titels en 79 geluidseffecten met thema's zoals baby, kinderen, winter, reizen en meer.
Kijk wat u kunt doen''


Zijn dit dan de versies in het pakket Studio 15 ?

Ga zo ook weer even Googelen.

Alvast Bedankt.

Groeten,
 
Laatst bewerkt:
Met pinnacle studio 15 kun je standaard filmpjes bewerken of foto's toevoegen (niet bewerken) aan je film.
Naarmate je een duurdere versie koopt hoe meer opties je erbij krijgt.
Je kunt ook het standaard paket kopen en later effecten bijkopen (onder andere de 3 die je noemde)
Pinnacle is voor de thuisgebruiker een prima programma.
Ik zelf zou je pinnacle niet aanraden, heb er ooit eens mee gewerkt maar kon er m'n ei niet in kwijt omdat in dit programma alles al is voorgekauwd.
Ik zelf werk met adobe premiere, voor de gevorderde editor.
Ik zou je adobe elements aanraden
 
Laatst bewerkt:
Ik donwload ze allebei wel.

Zijn beide programmas (Premiere en Pinnacle) echte videobewerkingsprogrammas?
Ze hebben het vaak over videos van camara inporteren naar je computer. Lijkt net of het zoon converter is.

Daarbij, wat is het verschil tussen ''Adobe Premiere'' ''Adobe Premiere Experts'' ''Adobe Premiere Pro'' en wat kan je als je ''Pro'' download meer?
En als ik het probeer bij ''Spotnet'' (een programma) probeer te downloaden, zie ik dat er ook Adobe Premiere programmas zijn die alleen zijn gebasseerd op audio? Klopt dat?

Alvast Bedankt.

Groeten,
 
Laatst bewerkt:
Je kunt beter 1 stap terug doen, vraag je zelf eerst eens af wat je nu eigenlijk wilt

De prijzen van videoedit programma's lopen nogal uiteen en zeker de moeilijkheids graad.
Dus wat verwacht je van een bewerkings programma en hoeveel tijd wil je er in steken, af en toe een video maken of dagelijks ?
Als je beginner bent begin dan nooit met een pro versie want dan zal de gein er gauw afgaan.

Als je er nooit mee gewerkt hebt zou ik pinnacle studio 15 eerst eens proberen
en voor fotobewerking heb je weer een ander programma nodig zoals paintshop / photoshop
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan