Partities verwijderd windows start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moun1995

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2009
Berichten
32
Hallo ,
ik heb reeds mijn partitie geslpitst voor een ntfs partitie te maken maar heb perongeluk heel mijn hardeschijf in ntfs gezet ik had dus geen operating systeem meer dus heb ik een windows xp geinstalleerd van een cd van mijn oude pc maar na het kopieren van de windows bestanden start hij weer op juist voor het windows scherm zegt hij Windows kan niet worden gestart vanwege een schrijfconfiguratieprobleem in de computer .
Kan geselecteerde opstartdiskette niet lezen .
Controleer het pad naar de opstartlocatie en controleer de schijfapparatuur .
Controleer de Windows-documentatie over schijfconfiguratie
en uw hardwarehandleidingen voor meer informatie

Vroeger was mijn pc op windows vista daarna heb ik een upgrade gedaan naar windows 7
De vraag is ligt het nu aan windows xp die NTFS niet ondersteund anders gooi ik er gewoon windows 7 op
Specs

Intel Quad core q6600 2.4 ghz
4gb RAM
DELL XPS 420
 
Windows XP kan prima overweg met NTFS, dus dat is het probleem niet.
 
De Windows XP installatie heeft volgens mij geen SATA drivers aan boord.
Als je dus SATA schijven gebruikt zul je daarvan de drivers moeten installeren tijdens de Windows installatie.
Ik denk dat je makkelijker Windows 7 kunt installeren. Dat kan die PC ook prima aan.
 
Bedankt voor je snelle antwoorden maar windows xp heeft er al opgestaan wat er eigenlijk is gebeurt is ik wou
Mac osx instaleren (iDeneb) terwijl die aan het instaleren was heb ik iets in de dis***ility gedaan iets veranderd naa Mac osx sinds dien heeft Mijn C : waar mijn OS opstond van letter veranderd en sindsdien start hij niet meer op en krijg ik die foutmelding weer en sinds dien zit ik gewoon vast
Van
 
Ik ken iDeneb niet dus ik zou niet weten wat er dan is gebeurd en hoe je dat eventueel ongedaan kunt maken.
 
ik weet dat het wat laatjes is dus ik installeer windows 7 morgen en laat jullie iets weten tips zijn noch altijd van harte welkom



Wens me succes
 
Na instaleren van windows 7 is het gelukt om te booten
Raar maar waar :s
 
Het is nu na middernacht, dus het "morgen" in je vorige post is correct :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan