Facebook pagina laadt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

iTactNuke

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2011
Berichten
106
Beste Helpmij'ers,

Ik heb zojuist een nieuwe gamepc gekocht, maar ik kan niet op facebook komen.
Als ik op facebook klik, blijft die laden, soms komt ik op facebook , maar als ik wil inloggen , is het dezelfde verhaal :(

Helpmij :(

,mvg iTactNuke
 
Ja alleen facebook , op een andere computer van mij werkt het wel, ik heb mijn computer toch na alternate gebracht , ze gaan cpucooler veranderen en die probleempje checken(6-10 werkdagen:( ), mijn neef heeft net ook een gamepc gekocht en bij hem werkt het ook niet :O

EDIT: soms werkt het wel , vaak niet *
 
Standaard browser Internet Explorer 8 of 9?
En gebruik je dan de normale of de 64-bit variant?
 
ik heb allebei de versies geprobeert, en alsnog werkt het niet, internet explorer 9 als standaard versie.
 
Ik weet niet of je Chrome interessant vindt, maar daar kan je het ook mee proberen...
CPU cooler checken voor een webpagina die niet laadt is een beetje onzin wat mij betreft... tenzij je ook warmte issues hebt tijdens het gamen.
 
Ik weet niet of je Chrome interessant vindt, maar daar kan je het ook mee proberen...
CPU cooler checken voor een webpagina die niet laadt is een beetje onzin wat mij betreft... tenzij je ook warmte issues hebt tijdens het gamen.

Neej, tijdens het gamen maakte amd's standaard cooler heel veel geluid , echt vreselijk daarom koos ik voor deze

Scythe Mugen 3 Rev.B PCGH-Edition

edit : zal deze wel passen in mijn MS-TECH CA-0300 Hornet NG?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan