PC loopt vaak vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barone

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2007
Berichten
14
Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn computer.

Hij reageert vaak niet, het begint vaak dat hij de muis niet meer ziet ofso, de rechtersmuisknop stopt dat, of de link functioneert opeens als rechts. Ook loopt dan soms de startbalk vast en kan ik alleen venster wisselen met alt+tab, vaak kan ik dan ook niks doen in deze vensters (klikken,scrollen,typen etc.). Heb ook met verschillende muizen geprobeerd en dan is het probleem nog steeds hetzelfde. Ook in safe mode is het probleem. Heb gescand met malwarebytes en avg en niets gevonden. Soms doet hij het wel eventjes gewoon normaal (zoals nu). Vaak begint het 5 minuten na het opstarten. Soms doet hij het dus wel weer eventjes of half, dat alleen de browser reageert bijvoorbeeld.

De pc is helemaal schoon van binnen en is een vrij goed systeem, 2 jaar geleden gekocht, samgestelde pc voor hoge game prestaties.

Cpu temperaturen zijn ook normaal (40 graden).

Wie kan mij helpen?
 
Hallo,

Probeer je driver van je muis te updaten. Het kan ook zijn dat je muis niet goed meer functioneerd. Heb je perongeluk je muis laten vallen
of ergens tegen aangestoten?

Mvg,

Martin de Groot
 
Nee ik zei al dat ik verschillende muizen heb geprobeerd en het probleem dan hetzelfde is. Hij loop echt vast vaak, ik kan dan ook niet met het toetsenbord navigeren.
 
is het een usb muis ? staat ie wel ingesteld op human interface device ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan