contactpersonen in adresboek van Outlook 2007 krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilma9160

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2010
Berichten
38
Hallo,
Ik heb een tijdje MS Office 2010 geprobeerd, maar nu alles weer teruggezet naar Office 2007. Ik ben nu mijn profiel kwijt en kan dat niet terugvinden.
Ik heb nu wel alle contactpersonen weer terug, maar kan ze niet in het adresboek krijgen.
Wie kan mij daarbij helpen? Eventueel via Teamviewer?
Graag jullie reactie.
Met vriendelijke groet,
Wilma
 
Bedoel je dat je alle contactpersonen weer in Outlook 2007 hebt maar dat deze niet automatisch verschijnen bij het intikken van een email adres in het Aan... veld?
 
Ja dat klopt. Ik zie link wel een item contactpersonen waar ook alle contactpersonen en groepen in staan, maar in het adresboek staat niets meer. Als ik op aan klik, krijg ik een leeg bestand. Ik kan het wel emails op een andere manier versturen, maar voor mijn vriend, die 86 is, is dat niet te doen.
Dus als je een oplossing weet, graag.
Groet,
Wilma
 
Dat zou je dan moeten kunnen doen met het programma NK2Edit.
http://www.nirsoft.net/utils/outlook_nk2_edit.html

Daarmee kun je Outlook contactpersonen overzetten naar de lijst die je ziet als je op Aan.. klikt.
Dat is wellicht wat lastig in gebruik dus als je daar via Teamviewer assistentie voor nodig hebt dan laat het maar weten.
 
contactpersonen terug in outlook 2007 adresboek

Hallo,
Als je inderdaad wilt helpen via Teamviewer, dan hoor ik het graag.
ik ben de hele avond thuis.
Wilma
 
Prima. Ik laat het je weten als ik er vanavond klaar voor ben. Ik denk ergens tussen 20:00 en 20:30.
 
Hallo Wilma,

Ik ben zover.
Je kunt via Skype contact opnemen.
Mijn Skypenaam is gelijk aan mijn naam hier.
 
Als je geen Skype gebruikt, laat dat dan hier even weten.
 
Hallo Edmoor,
Ik heb geen skype; sorry dat ik zo laat ben; was nog even aan het snoeien in de tuin.
Ben jij nog online?
Wilma
 
Alles groeit en bloeit prima met dit weer inderdaad :)
En ja, zoals je ziet ben ik er nog.
 
Tuurlijk!
Stuur maar even een mail naar *Knip*
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een mail gestuurd, vanaf een andere account. Stuur nu een mail van mijn eigen account.
 
Hallo,

Ik heb al eerder deze vraag gesteld maar geen antwoord gekregen. Wat is mijn probleem? Ik probeer 1000 adressen tegelijk uit mijn huidige adresboek (Contactpersonen) te exporteren naar een nieuwe distributielijst (Donateurs). Ik kan die 1000 wel selecteren (blauw maken) maar niet tegelijk verslepen naar het nieuw aangemaakte en nog lege Donateurs. Ik voel er niets voor om al die adressen weer met de hand in te voeren. Iemand een tip? Ik kan ook met Skype bellen Naam: peterdenharing
Dank van Peter den Haring
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan