Foto

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Ik heb een Canon digitale camera geinstalleerd. Als ik de foto wil bekijken krijg ik een "verwisselbare opslag "te zien. Klik ik hier 2x op dan krijg ik de map DCIM,en klik ik daarop dan krijg ik inderdaad de bewuste foto te zien. Maar hoe krijg ik deze nou per email verstuurd of afgedrukt. Ik weet dat het vermeld staat op de site van Windows Photo Viewer,maar die reageert niet. Alleen als je op bestand drukt die doet het wel,maar daar schiet ik niks mee op. Het fotobestand wat hij laat zien is JMGxxxxJPG
 
gewoon als bijlage bijvoegen in de mail toch? doe ik ook, heb precies hetzelfde als jou
 
rare vragen zijn er niet :)

welke mailprogramma heb je? bij de meeste mailprogramma's zie je wel als je een nieuwe mail opstelt een tekentje met de naam 'bijlage' meestal is dit een paperclip misschien dat je die al ziet?

en anders hoor ik t wel:)
 
Sorry,hiervoor,maar ik denk dat ik het probleem al gevonden heb. Als ik rechts op de foto klik dan heb ik op voorbeeld geklikt ,terwijl ik op openen moest. Bedankt voor je moeite
 
oke:) graag gedaan!:)

zou je de vraag dan op 'is opgelost' willen zetten? dit kun je doen in het blauwe balkje boven jou vraag
 
nog een optie :
rechtsklik foto - kopieeren naar - e-mail geadresseerde
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan