PINNACLE : Afspeel knoppen op dvd werkt niet,..

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkvanleeuwen

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2007
Berichten
150
Afspeelknoppen werkt niet, navigatie toetsen van pinnacle programma werkt wel, maar komt niet overeen met die van dvd speler.
Het lijkt me of er een deel van coderingen of hardware moet ingesteld worden, programma instellingen?

Heb na paar mislukte dvd's , een image gemaakt, om zo toch maar te oefenen, bv met

Quick time, windows media player,.... , maar met de toetsen , nee werkt niet

the DVD Player Control
http://pinnaclestudio.helpmax.net/en/disc-menus/the-dvd-player-control/

Misschien moet er met een andere programma , gekopieerd worden.

Wie weet voor mij beste oplossing, Blijf liefst met pinnacle studio werken(wel nog de oude versie 11).
 
Henk ik heb geen pinnacle, knoppen voor de DVD speler. Schakel de player over naar DVD-modus door op de knop DVD in-/uitschakelen in de rechteronderhoek van de player te klikken. Een groep DVD-knoppen verschijnt en wordt onder het voorbeeldscherm van de player geactiveerd: Lees daar verder. Ik weet niet of het dan de juiste versie is.

Is dit misschien wat. klik
 
Leuk om nog te horen wat er verkeerd zou gaan, maar nee,

Met pinnacle studio('PS11'), dvd knop aangeklikt, hier werkt het in Voorbeeld venster.
Maar opgeslagen video, is mpeg2 (als image gemaakt).
Fout zit in 'mpeg2' formaat volgens mij, ga het verder uitzoeken.(één van volgende dagen)

Wat wel werkte in tmpgenc authur 4.0, mpeg (van sony camera), geopend,menu aangemaakt, daar deze een
vob bestand maakt, ifo enz,... , ,wat ik later ook wel eens gaat proberen.

DVD_NAVIGATIEKNOPPEN.jpg --------- DVD_OPSLAAN_MPEG2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan