Hulp met MP3tag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Han53

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2012
Berichten
9
Hallo Allemaal,
eerst even voorstellen. Ik heet Han, ben 53jr en woon in het oosten v. h. land. Gisteren heb ik Mp3tag geinstalleerd en de handleiding hier eerder gevonden. Ik bezit aardig wat MP3 muziekbestanden en wilde deze hernoemen met dit programma. Pfffff, dat valt tegen en ik snap niet goed hoe ik dat moet dan.
Ik heb losse nrs.(zitten in de map mp3 Muziek---Map:Artiesten/Groep----Mappen met de naam:Abba-Brainbox-Q-65 etc.) en Albums (zitten in de map mp3 Albums---Map:Artiesten/Groep----Mappen met de naam:Alice Cooper-Funcadelic-Utopia-etc).Als speler gebruik ik FooBar2000, dit vind ik echt een goede Mp3 speler op de Laptop.

De losse nrs. zijn getagged met de Properties functie van FooBar. bijv. Artist Name: Abba - Track Title: Waterloo - Date: 1974 - Genre: Pop. De Bestandsnaam is:1974 - Waterloo.

Bij de Albums zitten de artiesten/groep ook in aparte mappen. In de map artiesten/Groep zitten de naam van het album of meerdere albums. Bijv. Map:Alice Cooper---Map:1973 - Million Dollar Babies: 01 - Under My Wheels ---- 02 - Be My Lover ---- 03 - Halo Of Flies etc.etc.

Dit is ook getagged met FooBar.Bijv. Artist Name: Alice Cooper - Track Title: Halo Of Flies --- Album Title:Killer --- date:1971 --- Genre: Hard Rock --- Track Number:03 .

Vraag: Hoe krijg ik dit voor elkaar met Mp3tag?Moet ik Acties uitvoeren?Zo ja : Hoe?

Zoals ik al schreef, ik heb alles handmatig getagged met FooBar en de titels gewoon hernoemd (Naam Wijzigen)in windows verkenner (Win. 7).Met Mp3tag zou dit makkelijker moeten zijn, maar ja, ik kom er niet uit.

M.vr.gr. Han
 
BikerBill,


Vriendelijk bedankt voor deze link. Ik zal hem eens doorlkezen. Eerst BBQ met de fam.

Han
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan