bestanden converteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

WimGoo

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2011
Berichten
139
Ik werk met Magix VideodeluxeMX en dat gaat over het algemeen goed. Nu heb ik een nieuwe videocamera gekocht een Panasonic HDC-SD900 en die kan zowel Full HD beelden als opname en in 1080/50p maken.
Als ik deze beelden naar mij computer overzet geeft het programma Magix VideodeluxeMX aan dat mijn computer te langzaam is om de beelden vloeiend af te spelen. Dit is allemaal nog te begrijpen.
Het programma Magix VideodeluxeMX geeft aan dat hij de beelden kan converteren zodat ze vloeiend afgespeeld kunnen worden op mijn computer, en dat gaat prima. Het kost wel veel tijd maar werkt goed.
Mijn vraag is:
gaat het programma bij het renderen de originele beelden gebruiken of de geconverteerde beelden en geeft dit kwaliteitsverlies???
Als iemand een antwoord heeft hoor ik het graag.
 
:) Er zijn echter veel mogelijkheden met wat je converteren zou kunne' zoals met '' WinAVI All in One Converter '' of met met '' Emicsoft FLV Converter '' dan heb je ook '' Any DVD Converter Professional '' enz..enz.., met :thumb: zoals jij zei origin. beeld kwaliteit .. moet je proberen :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan