Beschadigde foto niet te openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderajax

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 feb 2010
Berichten
1
Bij overzetten van de foto's van mijn sd kaart naar de pc is er iets misgegaan. Dit heb ik pas later gemerkt en de foto's al gewist van mijn sd-kaart.
Ik krijg nu in de windows photo viewer de melding bestand is beschadigd. Ik krijg de foto niet in beeld dus.

Is er een mogelijkheid om het bestand te repareren/herstellen?
 
Tja dan zul je Terminal Services of Citrix moeten gaan draaien in combinatie met VPN op je router of RRAS binnen Windows. Maar voordat we hele dikke handleidingen gaan schrijven. Heb je de benodigde licenties en software in huis? Indien nee, dan zou ik je willen adviseren deze eerst te organiseren. Praten we daarna verder.
 
RogerS,

ik denk dat je je antwoord gegeven hebt in een verkeerd topic?!?!?

@sanderajax:

open je jpg's met een andere pictureviewer zoals picasa,....

misschien kan je je sd kaartje opnieuw uitlezen met een recovery programma zoals pcinspector smart recovery deze is specifiek gericht naar flash kaarten en jpg bestanden.



Gr.Jan
 
Tja dan zul je Terminal Services of Citrix moeten gaan draaien in combinatie met VPN op je router of RRAS binnen Windows. Maar voordat we hele dikke handleidingen gaan schrijven. Heb je de benodigde licenties en software in huis? Indien nee, dan zou ik je willen adviseren deze eerst te organiseren. Praten we daarna verder.

Heb je je reactie wel bij het juiste draadje geplaatst?
 
Botsing met John ;)
 
En ik was mijn reactie in een ander topic al kwijt. Dank voor het terug vinden. :D

Wat betreft deze vraag. Volgens mij bestaat er reparatiesoftware voor fotobestanden. Probeer eens te zoeken daarop. Of als je jd SD kaart nog niet hebt overschreven met nieuwe foto's kun je proberen deze nog te herstellen met bijv. Recuva. Maak je daarna een nieuwe kopie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan