windows 2000 kernel32.dll fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

winlux

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Berichten
354
Windows 2000 sp4

axautomntsrv.exe - entry point not found

(dit staat in het blauwe balkje boven aan)

The procedure entry point decodepointer could not be located in the dynamic link libary KERNEL32.dll

(dit is de fout melding)

dit bericht blijft terug komen ik kan windows nog gewoon gebruiken maar het komt elke keer in beeld en wil het graag weg hebben

weet iemand hoe ik het kan oplossen.

alvast bedankt :D
 
je hebt vandaag al eerder een vraag over die win2k gesteld
zou je win2k niet beter opnieuw kunnen installeren
want de fouten blijven toch komen
 
die blijven niet terug komen ik wou weten hoe ik het kan veranderen, ik wil het helemaal aanpassen maar dit had ik al en dit is ook de laatste en als ik weet hoe ik hem moet oplossen dan kan ik de andre ook oplossen en dit is het enige probleem.

ps

waar staat de k voor achter win2k :confused:
 
en ik heb de key niet meer, mijn pc is officeel winxp pro maar die is heel langzaam en mijn onboard key werkt niet dat snapte ik niet dus ik heb windows 2000 pro gevraagt en men neef had em nog maar heeft win7 gekocht dus ik mogt hem hebben en dat heb ik geintalleerd en terug gegeven

dus ik heb hem niet meer en hij is nu verhuist dus dat gaat niet :confused:
 
maar is er geen manier om die melding te verbergen ofzo

mischien met een ms update
 
het is opgelost ik heb linux gedraait via een cd en de map van alcohol120% verwijdert (kon niet in windows) en nu is het weg dat programma werkte alleen met win xp
dus daarom die fout. voor de andere mensen met zoon probleem verwijder alcohal als er staat: axautomntsrv.exe - entry point not found

dat is dus alcohol120%
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan