Iemands IP exact traceren

Status
Niet open voor verdere reacties.

kloentje2

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2011
Berichten
271
Hallo,

Ik heb hier een lang verhaal: Ik heb een vriend, hij woont een heel eind van me vandaan. Ik heb zijn IP-adres gevonden in een e-mail header. Ik weet zijn woonplaats, maar nu wil ik zijn exacte locatie weten. Wie kan mij helpen
 
snelste manier.....
even aan je vriend vragen waar hij woont.
 
Providers geven dat alleen aan opsporingsdiensten en dan alleen als die een gerechtelijk bevel kunnen overleggen.
 
Wat puppie zegt.
 
Wie garandeert ons dat je niet een loverboytype met een zwetsverhaal bent op zoek naar z'n volgende slachtoffer... Dit soort vragen vind ik altijd op het randje en het is dat de overige door jou gestelde vragen op dit forum nog normaal op mij overkomen anders was daar altijd nog de [meld misbruik]-knop. Was dit je eerste topic op dit forum geweest dan was de keuze makkelijk...

Verder; wat hierboven al geopperd is, vragen...
 
Laatst bewerkt:
a. Indeling en toekenning van toegekende ip-adressen kan elk moment door de provider gewijzigd worden. Het kan dus zomaar zijn dat het ip-adres dat jij in die mailheader gevonden hebt niet meer de huidige is.
b. Precieze bepaling is voor jou onmogelijk. Alleen de provider zou er wat informatie over kunnen geven, maar doet dat (terecht) niet zonder gerechtelijk bevel.
c. Een vriend waarvan jij niet gelooft waar hij zegt te wonen is geen vriend.

Tijs.
 
a. Indeling en toekenning van toegekende ip-adressen kan elk moment door de provider gewijzigd worden. Het kan dus zomaar zijn dat het ip-adres dat jij in die mailheader gevonden hebt niet meer de huidige is.
b. Precieze bepaling is voor jou onmogelijk. Alleen de provider zou er wat informatie over kunnen geven, maar doet dat (terecht) niet zonder gerechtelijk bevel.
c. Een vriend waarvan jij niet gelooft waar hij zegt te wonen is geen vriend.

Tijs.
Die vriend wilt het wel zeggen maar als je de situatie begrijpt weet je waarom hij het niet mag zeggen van zijn moeder
 
Laatst bewerkt:
Als je denkt dat er wat aan de hand is dan moet je de politie (of evt. andere instanties) waarschuwen, niet detective gaan spelen.

Tijs.
 
Ik zie het volgende voor me;

Ouders van vriend zijn gescheiden.
Moeder wil wraak nemen op vader en verhuisd zonder te zeggen waarheen.
Vader is pissed want heeft niets verkeerd gedaan, mag geen contact maar wel betalen (alimentatie).
Jij wilt vader helpen door het adres te achterhalen.

1] Dat gaat je niet lukken, tenminste; niet op deze manier (mail/ipadres)
2] Ik kan wel een manier vertellen, maar ik doe het niet. Het is ten eerste niet aan mij en ten tweede weet ik niet of de technische middelen bij de vriend aanwezig zijn. Ten derde weet ik nog steeds niet of je de waarheid verteld/ ter goeder trouw bent...
3] Het beste advies (gratis) tot nu toe: NIET MEE BEMOEIEN.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan