Clips gebruiken uit eerder aangemaakt projecten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Berichten
1.897
Ik wil graag clips uit eerder gemaakte projecten hergebruiken. Op dit moment kan ik niet ontdekken hoe ik dit moet doen.
Deze 'stills' zijn niet te vinden in de eerder gebruikte projectmap.

Iemand een suggestie/idee? :confused:
 
Waar gaat dit over ?

Als het over adobe Pr. gaat kun je je oude projecten invoegen in je nieuwe
(tenzij je niets verplaatst of weggegooit hebt.)
 
Laatst bewerkt:
Excuus, het gaat inderdaad om Premiere Pro.

Het is wat je beschrijft dat me niet lukt. Verbaasde me inderdaad, klinkt nl. als een logische stap.
 
je kunt het in je projectvenster inporteren , je kunt dan keuze maken om het hele project te importeren of alleen delen
 
Dat heb ik inderdaad gedaan en uit de juiste map. Ik zie alle clips dan wel verschijnen, maar niet die met toegevoegde tekst. Die komen toch ook uit de map 'Private'?

edit: heb ook het uit betreffende clips bestaande project via 'recent geopend project' geopend en geprobeerd iets met de clips (die ik dus daar wel zie) te doen, maar dat ik nog niet gelukt. Kan ik niet exporteren of kopiëren?
 
Laatst bewerkt:
Als je je project importeerd in je nieuwe project krijg je een nieuwe map met daarin het oude project
Je kunt dan de sequense van het oude project slepen naar je nieuwe tijdlijn

Om eventuele veranderingen aan te brengen kun je de oude sequense appart openen door er op te dubbelklikken (in het projectvenster)
zo gauw je deze veranderd, veranderd hij in je nieuwe sequense mee.

Mocht je je oude project niet kunnen inporteren dan heb je toch iets verplaatst of weggegooid, mapje,bestandje,of iets dergelijks
Het hoeft niet uit de map "private"te komen, ligt er maar net aan waar je het opgeslagen hebt en waar je je bronmateriaal vandaan haalt.
 
Laatst bewerkt:
Heb het project op C:\ staan en werk vanaf D:\, geen bestanden weggegooid. Heb nu gekozen voor 'het gehele project importeren'. Inderdaad nu nieuwe map gekregen (van andere project).
Dubbelklik en selecteren en ..yess! Mijn dank weer! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan