WIFI-Repeater aansluiten CMP-WNAP20 König wlan 11n

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gert Bouwmeeste

Verenigingslid
Lid geworden
28 nov 2007
Berichten
822
Ik heb een CMP-WNAP20 König wlan 11n 150 mbps apparaat. Dat wil ik aansluiten (bedraad) als repeater in mijn netwerk. Doel is WIFI-beriek te vergroten.

Ik krijg 't ding niet aan de praat, wat ik ook probeer.

Waardeloze handleiding met een paar algemeenheden erin, een CD-ROM waar niets anders opstaat dan de Handleiding, een website waar je de software kunt downloaden, maar dat is ook alleen de handleiding maar. Dit is de site waar het apparaat, de handleiding etc staat.

Wie weet wat ik stap voor stap moet doen om 'm aan te sluiten. Mijn PC is voorzien van Windows XP Professional, mijn router is een KPN Experia Box.
 
Zie staan dat het vooral een accesspoint is. Oftewel: Dat je (normaal gesproken) die König zou aansluiten met een netwerkkabel aan een van de LAN aansluitingen van de Experiabox.

Zie verder dat die König WDS ondersteunt. Dat zou dan de repeater functionaliteit moeten zijn. Maar het is maar de vraag of de Experiabox ook WDS ondersteunt. [Let op: Experiabox is veel te algemeen: Er zijn wel zo'n 8 soorten KPN Experiaboxen in bedrijf momenteel.]

Succes,

Tijs.
 
Ik heb een Thomson Speedtouch 780. Verouderd, krijg over een week een nieuw modem. Ik kan in de Thomson modem-setup zo snel niets over WDS vinden.
 
Beetje late reactie, vind je zelf niet?
Dat WDS niet in een verouderde speedtouch te vinden is verbaast me niet.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan