belkin wireless kaart werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

winlux

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Berichten
354
he,

ik heb een windows 2000 laptop en een belkin wireless G plus MIMO Notebook Card en als ik hem in de pc doe gebeurt er niets en met de driver van de officele site werkt het ook niet, dan detecteert hij het apparaat niet ik heb een scone instalatie van win2000 dus geen meegeleverde drivers van de maker van de laptop (toshiba)

als iemand weet wat voor driver ik moet hebben zeg het dan:)
 
installeer eerst eens de chipset drivers e.d. van Toshiba. Volgens mij mis je er namelijk een aantal en dan doet de express card het natuurlijk ook niet...
 
heb ik gedaan maar het werkt niet zo goed het staat er nog niet in apparaat beheer staat netwerkkaart met een ? herachter dus hoe installeer ik het?
 
Driver van je netwerkkaart installeren natuurlijk ;)
 
oke alles werkt nu maar nu heb ik weer iets anders ik heb wat stuurprogrammas van de site van toshiba gedownload (voor mijn laptop) maar nu als ik de kaart in mijn laptop doe word het scherm blauw en dan staat er een error meling en hij hetstart meteen, en als ik de kaart erin laat tijdens het booten krijg ik ook een error melding maar eers kon hij er gewoon in en als ik in apparaatbeheer de plug en play uit zet kan hij erin maar dan brand het lampje niet dus kan iemand helpen.

alvast bedankt :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan