Kleine ramp of toch niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Berichten
1.897
.... ik hoop het niet.

Heb de hele dag een dagtocht gefilmd. Kom thuis en wil e.e.a. op de computer zetten.
Alleen het laatste stuk - zeg 'n 10% - staat op de SD kaart.

Als ik op eigenschappen klik (map 'Private'), zie ik echter dit:

Grootte: 5.53 Gb
Inhoud: 457 bestanden, 7 mappen

Kenmerken: Alleen lezen (dit gewijzigd, maar maakte niet uit).

Ik vind bij importeren in Premiere Pro maar 22 clips. Dit kan toch niet waar zijn? :confused:

Dit is echt een kleine ramp.

Hoop dat iemand een oplossing of goede suggestie voor me heeft.
 
je zal toch wat meer info moeten geven over de grote van de kaart enzo
maar ik vrees indd het ergste
 
Het is simpel gezegd vreemd.

De kaart? Is 'n 32 GB SDHC Card Extreme Class 10 (45MB/s) SanDisk Die is helemaal uptodate en zal dus geen invloed moeten kunnen uitoefenen (in negatieve zin). :confused:
 
Toch maar even naar die link. Het is soms de bedoeling dat je verder leest en kijkt. Als je op antwoorden klikt dan komt daar nog veel meer te voorschijn. Dus hier en wellicht kan chopra dan contact leggen. Klikje garantie, productondersteuning enz enz. :eek: ;) En misschien kan een kleine ramp soms een oplossing hebben.
 
Laatst bewerkt:
als je de sd kaart weer terug stopt in de camera, staan alle clips er dan nog wel op?
 
@ manamana: dit is mogelijk zéér waardevolle info waar ik je dankbaar voor ben.
Ga ik morgen zeker direct proberen (edit: kabeltje heb ik dus in m'n cameratas hiero).

Het lijkt er op dat m'n kaartlezer de aangeleverde kwantiteit/kwaliteit niet aankan. Opmerkelijk.
Hoop dat het via de directe kabelverbinding naar de PC wel lukt.

Ik kom hier graag op terug.

@ groentje: 'k heb een Panasonic HC X-909EG.
 
Laatst bewerkt:
als je de sd kaart weer terug stopt in de camera, staan alle clips er dan nog wel op?


Da's ook een goeie! Ga ik even checken..

EDIT: GODDANK! Het staat er inderdaad allemaal op.

Nu met het usbkabeltje e.e.a. overzetten naar de comp, dat moet lukken.
Blijkt dus de kaartlezer te zijn die het niet aan kan... (i.c. veel bestanden..)

Of jullie nu een man of vrouw zijn, ik zou je doodgeknuffeld hebben!!
 
Laatst bewerkt:
Geweldig Chopra, en wat een goed, zeg maar briljant idee van Roy. Geef die maar een gouden medaille. En dus toch de kaartlezer ook. Dus je dag is toch niet verpest. Ik drink er een biertje op oke. :thumb::D
 
dat er iets mis is met de cardreader lijkt me sterk, misschien licht het bij premier pro
 
Nja, kan ook nog (en @ manamana: laat het nu over een bezoek aan trappisten La Trappe gaan... :)) - helaas op dit moment mét kabeltje ook nog niet alle bestanden op Pc. Vreemd dus en helaas nog niet opgelost. :confused: Wat zou het dan kunnen zijn dat Premiere Pro (5.5.) niet aankan?

Pfff.. geloof je niet, zit bij m'n ouders met naast m'n eigen PC nog 2 laptops, 1 Vista en 1 W7. Op laatstgenoemde krijg ik niet eerder geziene wizards en nu worden alle clips wel geëxporteerd.
Laten we nu hopen dat ik het op USBstick kan zetten etc. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels een andere kaartlezer gekocht (USBstick die ook de nieuwste generatie aan kan. Die leest alles wél moeiteloos, maar nog had ik problemen met het lezen van de clips.
Iemand gaf me de tip om de bestanden vanuit verkenner te slepen en ook dat gaf gelukkig een gewenst resultaat: ik kan nu alles zien en monteren :)

Heb wel het 'probleem'kaartje opnieuw geformatteerd in de camera. Is blijkbaar toch iets foutgegaan tijdens het opslaan, heel vreemd eigenlijk.

Bij deze zet ik de status op opgelost en geef de watchdog een bot :p Bedankt voor het meedenken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan