iPod: Cydia app?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timvw

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2012
Berichten
108
Hoi,

Ik heb sinds gister de app: Cydia genomen door middel van Jailbreak. Ik had er (denk ik) een heel ander beeld van. Ik dacht dat je via de Cydia app, apps uit de app store die normaal betaald zijn, dat je ze dan gratis kan krijgen. Ik heb eens even door de app gekeken en ik zie nergens zoiets staan. Alleen pakketten die je kan downloaden en aparte spellen etc... (En daarvan moet je meestal nog betalen ook)
Heeft iemand die er ervaring mee heeft misschien een tip of zoiets?
Zie ik iets over het hoofd? Want om hiervoor alleen een jailbreak te hebben, dan verwijder ik hem liever....

In ieder geval alvast bedankt en ik hoor het wel!

Groetjes,
Tim
 
Tsja, de enige reden om te jailbreaken is om programma's/software te kunnen draaien die door Apple niet geauthorizeerd zijn. Dat is wat anders dan het draaien van gejatte apps.

Tijs.
 
om te krijgen wat je wilt moet je een pakket toevoegen aan cydia, welke een app installeert die 'installous' heet.

om hulp voor de installatie hiervan te krijgen moet je echter wel ergens anders zoeken aangezien deze locatie illegale content bevat en daar mogen wij hier niet bij helpen. gewoon even googlen dus.


cydia is zelf voornamelijk om in de 'kern' van het besturingssysteem van je telefoon te komen om deze te tweaken, hiermee kan je ook pakketten toevoegen die je dus helpen bij het zoeken naar de apps die je wilt. het jailbreaken is dus in feite pas stap 1, je zult nu pakketten moeten gaan toevoegen om je telefoon te 'tweaken'.
 
Laatst bewerkt:
Cydia is een app om andere apps te installeren. Via Cydia kan je de app Installous installeren waarmee je dan gratis betaalde apps kan installeren. Op Google is er veel over te vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan