Gmail afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

demeyer

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2009
Berichten
379
wanneer ik een mail in Gmail wil afdrukken komt eindeloos het bericht : "voorbeeld wordt geladen..."
heeft iemand een idee wat ik kan doen (buiten de mail kopiëren naar Word)?
ik werk met XP en Google Chrome, maar dat was totnutoe geen probleem

demeyer
 
Ik zou eerst en vooral je printer instellingen controleren. Het probleem kan ook bij Gmail zelf liggen en dan kan jij zelf er niets aan doen. Je kan altijd eens een andere Browser nemen. Als dan het afdrukken gaat met je andere browser, zal je eens grondig naar je Google Chrome instellingen moeten gaan kijken. :)
 
Laatst bewerkt:
bedankt Dizzyboy97
de printer werkt perfect voor OpenOffice
ik zie geen instelling die kan slaan op Gmail en niet op Openoffice

demeyer
 
ik heb problemen bij het afdrukken van een mail van Gmail
je zegt mij de instellingen van de printer te controleren
maar die werkt perfect voor OpenOffice
dus zou er een instelling van de printer moeten zijn die toelaat OpenOffice af te drukken maar niet Gmail
de printer is een laserprinter Kyocera 1020 - alle instellingen lijken mij daar OK te zijn
ik zal nog eens proberen met een andere browser

demeyer
 
Ah zo bedoel je het sorry :D . Dan zal het niet aan je printer liggen anders zou deze ook niet printen bij Openoffice. Als je een andere browser gebruikt en het printen gaat daar wel, dat ligt het aan google chrome. Internet Explorer is een goeie. Als je niet blij met deze browser kan je na de test hem ook verwijderen via "Programma"s en Onderdelen" in configuratiescherm. :)
 
Laatst bewerkt:
Kies bij afdrukken voor de optie selectie .... is dat een optie? dan print ie het geselecteerde gedeelte ..
 
hallo dizzyboy
ik heb geprobeerd met browser Internet Explorer8 en het werkt
het eigenaardige is dat mail afdrukken in Gmail met Chrome vroeger op dezelfde PC wel werkte en nog werkt op een andere Pc - die staat wel op Win7 i.p.v. de PC die probleem gaf op XP
bedankt

hallo whittey,
ik kreeg niet de kans bij selectie te komen, vermits ik bleef hangen op Voorbeeld wordt geladen
demeyer
 
hallo dizzyboy
ik heb geprobeerd met browser Internet Explorer8 en het werkt
het eigenaardige is dat mail afdrukken in Gmail met Chrome vroeger op dezelfde PC wel werkte en nog werkt op een andere Pc - die staat wel op Win7 i.p.v. de PC die probleem gaf op XP
bedankt

hallo whittey,
ik kreeg niet de kans bij selectie te komen, vermits ik bleef hangen op "Voorbeeld wordt geladen"
demeyer
 
deze manier werkt niet
ik behelp mij voorlopig met de mails te kopiëren naar word

demeyer
 
ik heb de oplossing gevonden : klikken op Ctrl Shift P = afdrukken met systeemdialoogvenster

demeyer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan