Een wapperende vlag maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

nuffie11

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2011
Berichten
62
Beste allemaal,

Ik heb een vlag op het internet gevonden, waar een golf in zit. Net alsof hij wappert van de wind.
Zie hier de foto die ik heb gevonden:
image6811.jpg


Maar deze foto is een beetje onhelder. Ik wil dus een heldere foto. Er zijn dus wel heldere vlaggen te vinden. Heb er al een gevonden op wiki. Maar nu mijn vraag: Hoe krijg ik die golf erin alsof hij wappert.

Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • image6811.jpg
    image6811.jpg
    65,1 KB · Weergaven: 99
Hallo Nuffie. Hier alles over wapperen. Maar rechts staat een linkje en zie je ze allemaal wapperen. Rechtermuisknop opslaan als.

Wel als .gif .JPG wappert niet. Klik
 
Beste manamana, ik bedoel geen animatie, ben het misschien vergeten er in te zetten. Ik zoek de zelfde afbeelding als ik hier boven heb geplaats, maar ik kan geen helderdere vinden. Dus dacht ik misschien met puur een normale vlag een vlag te maken zoals daar boven (JPG (of png)

Ik heb dus een programma nodig die een effect toevoegt zoals een hier boven. (Of bv, dat je een wapperende (Schaduwen), transparante foto over de vlag plaats, zodat het ook lijkt dat de vlag wappert. Hij moet dus niet bewegen.

Het is een beetje wartaal, maar snap je wat ik bedoel?
 
Ik weet het niet en ik heb geen ervaring, maar mijn gezond verstand zegt:
rechte lijnen krom trekken, schaduw toevoegen, en dat soort effecten.

Daarvoor zul je twee dingen nodig hebben
Een goed fotobewerkingsprogramma
Een tutorial waarin een zelfde of vergelijkbare aktie staat beschreven.
Daarop zoeken dus...
 
Ja ik dacht die vlag moet wapperen. Altans erop lijken dat deze wappert, dan vond ik mijn wapperende oplossing nog niet zo slecht he.
Hij moet niet bewegen zeg je, maar dan kan hij ook niet wapperen. :confused:

Wapperen is 1) Flabberen 2) Fladderen 3) Flapperen 4) Heen en weer waaien 5) Slingeren 6) Slobberen 7) Uitwaaien 8) Vendelen 9) Vliegen 10) Waaieren 11) Waaien 12) Zwieren 13) Zwaaien. :D

Maar ik snap wat je bedoeld.

Van welke wiki heb je die vlag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan