Probleem met opstarten Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

DEFTECH

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 aug 2012
Berichten
4
Goedendag,

Sinds kort heb ik problemen met het opstarten van een PC. Ik krijg telkens een scherm om opstartcontrole te starten. Je hebt hier de keuze tussen starten en windows normaal starten. Zodra ik de controle start, gaat dat balkje lopen, maar er wordt niets gevonden. Als ik windows normaal starten doe, start deze weer opnieuw op. Als ik daarna nog een keer normaal starten doe, start deze wel normaal op. Soms moet ik 1 keer op 'Normaal starten' klikken, andere keren 3 of 4. Wat kan hiervan het probleem zijn? Thanx alvast!

--DEFTECH
 
Start je pc opnieuw op en houd f8 ingedrukt en kies voor ''uw computer herstellen''
Kies dan voor''opdracht prompt'' en voer dit uit: typ ''bootrec.exe'' zonder aanhalingstekens.
typ: /Fixmbr en druk op enter herstart je pc.
wil dit niet probeer dan dit nogmaals uit te voeren en probeer ''/Fixboot'' ook zonder aanhalingstekens
Hier meer info op http://support.microsoft.com/kb/927392/nl#method1

Suc6:thumb:
 
Bedankt voor de reacties. Ik heb de pc ook al een keer opnieuw geinstalleerd, dus daar kan het dan toch niet aan liggen? Ik zal zsm even bij die pc kijken met de tips van Windowsfaq, maar momenteel zijn mn pa en ma op vakantie, waar de pc staat. Ik ga even kijken of ik vanavond het huis daar in kan. Tnx alvast!
 
Goedendag,

Ik heb het inmiddels kunnen proberen... Alleen helpt de manier van Windowsfaq niet... Zijn er meer verklaringen en/of oplossingen voor misschien? Kan het met hardware te maken hebben?
 
Nu we zowat uitgeput zijn wat dat betreft zou ik nu gaan denken aan: Dat de batterij van je moederbord leeg is of bijna leeg, dus worden bv die instellingen niet meer onthouden. Dan wordt dat even naar de PC-winkel. Althans dat is mijn visie op dit gebeuren. Ben je handig en je hebt enigszins kijk erop. :confused:

Overwegen.
Stekker uit stopcontact trekken, kast open maken, batterij eruit wippen, een grote knoopcel, nieuw batterijtje kopen €2.50 (zelfde type) batterij terugplaatsen.
Niks aanraken he. Kast dicht, stekker, weer starten. Niets kwijt hoor, alleen moet je misschien dat tijd en datum even terug zetten.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan