Photoshop rechts schreven

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Berichten
1.352
Ik wil in photoshop iets in Pashto (Taal van Afghanistan) schrijven maar de probleem is dat het van link begint en is mijn tekst omgekeerd :(

Weet iemand hoe dat moet?Beginnen van rechts en niet van links.
 
Rechts in de kolom. De kolom bij je lagen etc. Daar staat een letter T. Daar kan je dat aanpassen. Ik zal even na boven lopen om te kijken, moment.
 
Gevonden denk ik. Selecteer het textooltje bij Photoshop. Vervolgens ga je na de het "Paragraph" teken die zich rechts bevind en dan kan je, je keuze maken of je via rechts links of vanuit het midden wilt type. Bedoel je dit?. Zie Screenshot
Untitled-1.jpg

Het is rood gemarkeerd.
 
Dat is het tooltje dat je gebruikt om te type.
11.jpg

Die letter "T"

EDIT: Anders duw op de letter T in photoshop, dan krijg je hem ook. Succes!
 
Laatst bewerkt:
In photoshop, menu balk: Windows > Paragraph. Succes!

Met menu balk wordt bedoeld, waar je de volgende dingen vind (helemaal boven aan je scherm): File, Edit, Image, Layer, Select, Filter, Analysis, 3D, View, Windows, Help
 
Laatst bewerkt:
Nee sorry ik bedoel dat niet.
zo krijg ik het.JPG
zo wil ik het.JPG
Zoals in de tweede afbeelding is de tekst soms ook geplakt tegen elkaar.
Maar in photoshop niet.De tekst is gewoon omgedraaid.
 
nee alleen in photoshop in ms world werkt ei wel en in kladblad ook.
 
Probeer is de instellingen van Photoshop na "default" te zetten. Doe is op bureaublad shift+alt+ctrl inhouden. Vervolgens rechtermuisknop op photoshop en dan openen. Dan zet je de standaard instellingen terug. Succes!
 
Kijk even welke map photoshop staat. Of de snelkoppeling naar het bureaublad. Vervolgens als je een bestand van Photoshop hebt gevonden, of het pictogram van Photoshop houd je shift+ctrl+alt in. Vervolgens (houd die drie toetsen in) doe je rechtermuisknop op photoshop en klikt openen (dus niet dubbelklikken met linkermuisknop).
 
dat lukt niet ik probeer met rechter muis te drukken maar ik krijg geen venster en als ik het met linkermuis klik dan krijg ik de info over photoshop.
 
Uh? Als je rechtmuisknop op het pictogram van Photoshop doe, dan krijg je toch opties als: Openen, Eigenschappen, Uitvoeren als... of niet?
 
Dan wel maar als ik shift+ctrl+alt ingedrukt houd dan lukt dat niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan