Ringtone via iTunes op iPhone installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

koenie0007

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2012
Berichten
28
Hallo,

Ik zit met een probleem.... Ik heb een nieuwe app op mijn iPhone geïnstalleerd waarmee je zelf een ringtone kan opnemen en gebruiken.
Nu kan ik dit bestand (.m4r) al op m'n pc krijgen maar het probleem is dat ik dit bestand niet in iTunes kan openen en op mijn Iphone kan zetten. :(

Dubbelklikken op het bestand om te openen in iTunes werkt niet...
Slepen in de bibliotheek werkt niet....
Direct naar de iPhone slepen werkt niet... (zegt dat het bestand op de iPhone niet kan worden afgespeeld)

Heeft iemand een oplossing? :thumb:

Mvg. Koen
 
Hallo,

Gewoon op de iPhone slepen en hij maakt het mapje Tonen aan op de iPhone(in iTunes dan).
 
Hallo,

Gewoon op de iPhone slepen en hij maakt het mapje Tonen aan op de iPhone(in iTunes dan).

Het mapje tonen heb ik maar als ik het bestand op de iPhone sleep zegt hij dat de iPhone het bestand niet zal kunnen afspelen?
 
Hallo,

Kijk eens of je muziek en video's op handmatig beheren hebt staan. Die fout had ik toen ook, daardoor regelt hij het automatisch als die niet aangevinkt is. Als die aangevinkt kan je zelf de muziek enz regelen op het apparaat.

Teamviewer is mogelijk, gelieve via de chat van helpmij. chat.helpmij.nl
 
Hallo,

Kijk eens of je muziek en video's op handmatig beheren hebt staan. Die fout had ik toen ook, daardoor regelt hij het automatisch als die niet aangevinkt is. Als die aangevinkt kan je zelf de muziek enz regelen op het apparaat.

Teamviewer is mogelijk, gelieve via de chat van helpmij. chat.helpmij.nl

Hier had ik ook al aangedacht en had het dus ook al aanstaan maar maakt geen verschil...
Oke! Op naar de chat!
 
Hallo,

koenie, wil je deze dicussie even op opgelost zetten? dat je doe in de blauwe balk door op opgelost te klikken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan