MP3 nummers in volorde afspelen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Berichten
979
Hoi allemaal,

Zal misschien al zo vaak gevraagd zijn dat ik het ( bijna) niet meer durf te vragen....
Maar ik zie het nergens staan in de zoek index.

Vraag : ik heb een mp3 spelertje en wil daar daar 1 GB muziek losse nummers opzetten.
Alleen de volgorde wil ik echt veranderen ...

Hoe ( simpel ) doe ik dit.....:rolleyes:

Dank voor de reacties vast...:thumb:
 
door te kijken waarop hij ze sorteert natuurlijk.... kijk eens of hij ze afspeelt op naam, of artist of song, en pas deze vervolgens aan door er nummers oid voor te zetten. of zet bij eigenschappen van een mp3 file een volgnummer neer.
 
Dank je wel voor je snelle reactie :thumb:

"door te kijken waarop hij ze sorteert natuurlijk.." hij doet dat op naam dus ik krijg bijv. 5x de zelfde artiest achter elkaar dat is net weer ff teveel van het goede...

" of zet bij eigenschappen van een mp3 file een volgnummer neer...." het zijn 455 nummers :rolleyes:
 
Tja 455 nummers. Hij zal toch op één of ander manier moeten weten welke eerst en welke dan.
Of je gebruikt shuffle. Lekker verassend welke nu komt.... :)
 
Beste dat je (om alle logische volgordes te gebruiken die ik zou verwachten op zo'n speler):
a. Maak een kopie van de bestanden in een map, en werk (dus) met de zojuist gemaakte kopiën
b. De naamgeving van de bestanden nummeren, voorbeeld:
001 Je loog tegen mij - drukwerk.mp3
002 Another one bites the dust - Queen.mp3
[etcetera]
c. De nummers een songnummer geven in de MP3 tag. Die ook laten lopen van 001 t/m 455
Daar kun je (bijv.) de hernummer optie van MP3tag voor gebruiken.
Als je slim bent,dan zet je eerst de bestandsnaamgeving goed (zie b.), open dan de map in MP3tag, selecteer alle bestanden (Ctrl-A) en hernummer dan, waarbij je aangeeft dat je 3 voorloopcijfers wilt hebben.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Beste dnties,

Dank je wel voor jou advies , kijk hier heb ik wat aan en kan ik wat mee.
Inmiddels zo gedaan als jij het voorstelde en het werkt perfect !!!!
Dank je wel voor je super advies :thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan