hoe update ik mijn yarvik 461 naar android 4.0.4?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ido435

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Berichten
674
Hallo


Ik kan mijn tablet niet updaten zoals yarvik zegt ( via een programma en een driver update)
En via bootscreen heb ik het al geprobeerd maar dat werkte niet


Alvast bedankt
 
ik heb er naar gekeken maar ik wordt weer door gestuurd naar dezelfde handleiding die ik gisteren ook had
namelijk deze
http://www.yarvik.com/userfiles/yarvikfirmware/TAB460-461-464_UK.pdf

hier zie je hoe het moet via de video en wat er mis gaat
youtu.be/61IKM0QFoyo
(video is waarschijnelijk nog niet klaar met uploaden hij is ongeveer klaar om 10:00)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Android 4.03 staat er al op vlgs. de specificaties. Er is geen update voor Android/firmware beschikbaar (zou ook maar 1 magere update zijn, van 4.03 naar 4.04).
Links naar specs: hier

Bovendien staat in die link van Nicj56 duidelijk voor welke versies van de Yarvik zijn instructies gelden, en daar staat de 461 NIET bij.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
[Ik vraag me ook af of ik de moeite zou hebben genomen voor een upgrade van subversie .03 naar .04.]

Evengoed wordt er inderdaad beweerd dat die update beschikbaar is. Wél valt op dat de upgrade instructies er ingewikkeld uitzien (bijv. het gebruik van de geluidsknop ipv. de menu knop etc.)

Ik heb hier verder geen tips over. Hopelijk reageert er nog iemand die precies zo'n zelfde apparaat heeft. Anders contact nemen met de helpdesk.

Tijs.
 
daar zat ik ook over na te denken om de helpdesk contact mee op te leggen maar die zijn alleen bereikbaar via support form of e-mail ik kan nergens een telefoon n.r vinden

update 11:00
ik heb contact via de mail opgenomen ik laad weten wat ze er van zeggen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb contact op genomen en zelf vaker maar hun zeggen je doet het fout maar ik doe het precies zo als hoe het in de handleiding staat maar er komt niks in apparaatbeheer te staan hoe kan dat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan