YouTube Partner worden: lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Berichten
1.896
Ik wil graag YouTube Partner worden, maar op dit moment is mijn account daar niet voor ingesteld.

Nu heb ik in de afgelopen periode al een paar keer geklikt op 'enable my account', maar er gebeurt niets.
Er staan 4 openbare videos op in de categorie Muziek.

Iemand een idee?
 
Je moet wel genoeg views hebben he...
En dan krijg je een mailtje en dan ben je er!
 
benodigdheden

ik heb hier niet zo"n ervaring mee.
Maar geloof ik heb je dit nodig :
Je leeftijd moet je zetten op ouder dan 18 jaar
Je moet uit Amerika komen.(gewoon waar je vandaan komt Amerika instellen)
En minimaal één filmpje moet een hit zijn net zoals charly bit me die hebben maar 1 filmpje gehad
die echt beroemd was en nu verdienen ze veel geld.
 
Ik heb mijn leeftijd op dertien jaar gezet en ik kan al inkomsten genereren en mijn locatie is nederland!?
 
@ guitarfreak: ok, genoeg views. That sounds plausible. Moet nog komen dus.:eek:
@dutchbrown9: leeftijd staat zeker op ouder dan 18, maar alleen uit de VS? Dat lijkt me ergens toch sterk... :shocked:(gezien ook de reactie van guitarfreak).

@ guitarfreak: maar wat heb jij er op staan dan en hoeveel views heb je plus in welk genre heb je e.e.a. ondergebracht?
 
Net nog 'ns zitten zoeken, maar waar kan ik m'n leeftijd eigenlijk instellen? Heb al onderaan de pagina met al die opties (veiligheid, privacy, etc.) gekeken, maar kan het nog niet vinden.
 
Inmiddels opgelost. Ik vermoedde dat AdBlock een vervolgscherm blokkeerde en dit bleek het geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan