Pc vergrendelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristofstas

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2009
Berichten
25
Beste helpmij'ers,

Ik heb hier mijn laptop met Virtual Dj erop. Nu wil ik deze binnenkort op een feestje gebruiken samen met een versterker. Het is de bedoeling dat iedereen zijn usb stick ed kan inpluggen en zelf wat muziek opzetten.
Maaar..., het is natuurlijk mijn persoonlijke pc en ik wil niet dat iedereen in mijn programma's en bestanden zit. Is er een manier om mijn laptop te vergrendelen op een programma (virtual dj), zodat je daar niet uit kan voor bijvoorbeeld naar verkenner te gaan of bureaublad of dergelijke?

Alvast bedankt,
Kristof ;)
 
Heb zelf een feest gegeven met 150 man :p :D
En dat wou ik ook doen, maar wanneer iedereen drank op heeft zou ik voorzichtig zijn met je speakers en pc, je kan beter een Youtube converter downloaden die open zetten, en als mensen een nummer willen horen, download je die in een paar seconden, en die kun je dan toevoegen in Virtual DJ.

Succes!
 
Een lock beschermd je niet tegen bier in je laptop :)

Ik zou zo even geen tool weten die dit kan. Wat je zou kunnen doen is het proces explorer.exe wat bij het opstarten wordt geactiveerd vervangen door virtual dj. Maar dit vergt kennis. Met name om je laptop na afloop weer normaal te kunnen gebruiken.
 
Via command prompt kun je explorer toch gewoon laten opstarten, dan kun je het weer terugzetten.
 
explorer.exe IS je taakbalk en command prompt. Opstarten van explorer wordt dan al lastiger.
 
Heb zelf een feest gegeven met 150 man :p :D
En dat wou ik ook doen, maar wanneer iedereen drank op heeft zou ik voorzichtig zijn met je speakers en pc, je kan beter een Youtube converter downloaden die open zetten, en als mensen een nummer willen horen, download je die in een paar seconden, en die kun je dan toevoegen in Virtual DJ.

Succes!

Helaas heb ik er geen internet verbinding :/
 
Een lock beschermd je niet tegen bier in je laptop :)

Ik zou zo even geen tool weten die dit kan. Wat je zou kunnen doen is het proces explorer.exe wat bij het opstarten wordt geactiveerd vervangen door virtual dj. Maar dit vergt kennis. Met name om je laptop na afloop weer normaal te kunnen gebruiken.
Tegen bier valt inderdaad niet veel te doen :p
Dat proces vervangen klinkt wat te moeilijk voor mijn kennis ;) wat ik wel net heb geprobeerd is vdj opzetten, dan via taakbeheer gewoon explorer beëindigen, zo is je bureaublad leeg en kan je niet meer in je werkbalk vanonder. Dit werkt voldoende voor mij :D
Bedankt voor de tip!

Kristof
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan