YouTube filmpjes bewerken in Adobe Pro CS6

Status
Niet open voor verdere reacties.

SpyEye

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2009
Berichten
18
Hey allemaal,

Ik heb laatst het programma Adobe Premiere Pro CS6 gedownload, maar ik heb er een vraagje over. Via YouTube download ik video's om te bewerken, maar hoe krijg je er een foto in? Zeg maar, een klein fotootje op een bepaalde plek. En dat de foto dan misschien meebeweegt met de bewegingen? Volgens mij ben ik een beetje onduidelijk... Ik bedoel dat je een foto op iemands hoofd kan plakken en dat dat fotootje meebeweegt met de bewegingen van die persoon in het filmpje. Kan iemand mij helpen?! Als je het nog steeds niet helemaal snapt, geen probleem, zeg het en ik zal het opnieuw proberen uit te leggen en voorbeelden zoeken.

Gr
 
Laatst bewerkt:
Vroeger deed mijn dochter zoiets met fotoshop: dus picture per picture handmatig bewerken...
 
Dat plaatsen van een foto kan met de T(ekst) button (werk nog met 5.5.3 - interface van 6 ziet er blijkbaar een stuk anders uit zag ik op een filmpje van Adobe).
Je trekt dan een kadertje en daar kun je een afbeelding in plaatsen.

Het is wel mogelijk om in een gehele clip zoiets te laten meebewegen, maar dan moet je toch een behoorlijk geavanceerde gebruiker zijn.
Ik kwam het tegen in een Lynda.com videotutorial ('Creating Moving Elements'/'Animating Clip Position').
 
Laatst bewerkt:
het kan in PR maar mooier is het om in AE te doen en daarna AE project te importeren in PR
 
Ok, dan moet TS wel de suite hebben?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan