meerdere fotos op een 10x15

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Geachte forum leden
IK gebruik photoschop elements 6 en ik heb een foto van 5x5 cm daar wil ik er 3 van op een fotopapier drukken met de maat10x15 en ik krijg dit niet voor elkaar
Dit zou toch moeten kunnen Ik ga dan naar Menu bestand>meerdere fotos afdrukken>dan kom ik in fotos afdrukken
1 ik kies mijn printer 2 ik ga voor fotopapier 3 papier grote kies ik dus 10x15 4 ik kies voor figuurpakket 5 en dan krijg ik de foutmelding
layout die u hebt gekozen is groter dan het papierformaat en word bijgesneden en dan klopt er niets meer van wie weet raad
e de waele
 
Hallo probeer deze is elements 6, les 31 en nog veel meer. Wellicht interessant voor je. Klik
 
Krijg dit niet voor elkaar mijn fotogrote is 5x5 cm en de papier grote is 10x15 ik kies voor figuurpakket en dan krijg ik de foutmelding dat mijn layout te groot is en gaat hij de foto bijsnijden Maar als ik op layout klik krijg ik maar 4 mogenlijkheden allemaal van A4 dit snap ik niet
e de waele
 
Ik begrijp het en soms is het ook moeilijk. Welke printer gebruik je. Ga eens naar de website van de printer fabrikant toe.

Alternatief:

geprobeerd om de foto's te knippen en of kopieren en plakken op een gewoon word document (a4) en dan printen, maar ja dat is niet de manier natuurlijk, maar voor een keer kun je dit eens proberen. Vaak is het zo als je iets wilt en het lukt niet dan wordt je er niet goed van. :evil:
 
IK gebruik de printer van Epson photo rx 245 dat zou toch moeten kunnen maar ik ga dit toch uitzoeken van die layoout snap ik geen snars van waarom hij dat doet
Als je logisch nadenkt moet je toch 3 fotos van de maat 5x5 er op krijgen maar lukt niet ? hij gaat steeds bijsnijden

e de waele
 
Ja het zou zeker moeten kunnen daar heb je gelijk in. Probeer hier nog eens wat uit te vogelen. Help
 
Je geeft mij er wel werk mee maar ik ga het toch doen ik vind dit leuk om uit te zoeken waarom hij dit doet
IK vind het raar dat ik bij layout kijk voor te kiezen zie ik maar 5 verschillende staan en allemaal van a4 formaat dat is toch wel niet goed
dat moeten er toch wel veel meer zijn ??

e de waele
 
Laatst bewerkt:
Was even weg. Oke ik wacht af wat het wordt. Succes. Wat een gedoe zeg. Ja wel leuk.
 
Ja is wel leuk
Maar nu zouden mensen op dit forum eens moeten kijken die zelf met elemends 6 werken of daar bij hen ook meer layout mogenlijk heden zijn bij mij staan er maar 4 keuzes Is dat bij anderen dan ook zo daar ben ik benieuwd naar En ze zouden dit ook eens moeten proberen ik wacht af
Ik heb zelf de volgende instellingen gebruikt
Ik kies mijn printer Epson
media Type: foto papier
papier grote: 10x15 cm
selecteer type afdruk : figuurpakket
selcteer Layout : Bij mij zijn er maar 4 mogenlijkheden is dit bij anderen ook zo en allemaal voor een A4 papier terwijl ik kies voor 10z15cm
e de waele
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens bij de printer instellingen zelf, zoals bij het tabblad algemeen, voorkeursinstellingen, geavanceerd enz enz. Elements 6 heeft verder geen invloed op de printer. Immers als je een willekeurig document en/of foto afdrukt gaat dit kennelijk wel goed. Stoei daar eens mee. :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan