MP3 herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

silashoevers11

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2011
Berichten
57
beste mensen van het helpmij forum,
ik heb laatst een grote fout begaan. ik wilde namelijk een grote muziek collectie van een Netwerk schijf naar een Externe harde schijf overzetten.
ik heb dus de mappen, allemaal met een grote inhoud, gekopieert naar de externe schijf. toen ik later terug kwam bleek dat hij al klaar was,
dus heb ik de originele mapjes van de netwerk schijf gewist. dit waren te grote mappen dus ze werden direct gewist en niet naar de prullenbak verplaatst. nu blijkt later dat de belangrijkste map met muziek helemaal niet overgekomen is, dus ben ik al mijn muziek kwijt. nu is mijn vraag,
is er een recovery tool of truc om bestanden te herstellen op een netwerk schijf.
Groet, Silas
 
heel erg bedankt voor je (hele) snelle reactie. ik was al bezig met Recuva, alleen die is nog steeds bezig met scannen. ik laat het wel weten wanneer hij klaar is.
 
er is nog een oplossing, maar dat vergt veel moeite, ik kan namelijk ook de muziek van mijn ipod herstellen en dan weer op de driver zetten, maar eigenlijk is het daarvoor dan weer veel te veel muziek. ik wacht nog even af op de scan van Recuva en andere antwoorden en dan begin ik met het zelf herstellen. eigenlijk is het ook wel fijn dat ik dan weer alles op orde heb.
 
nee, Recuva levert niks op, omdat hij geen netwerk schijven kan herstellen. ik ben echt op zoek naar software die mappen kan herstellen (gratis) op een netwerk schijf.
 
Als je het nog op ipod hebt staan? dan kun je met verborgen mappen je muziek terugvinden, deze kun je dan inladen in Itunes, en dan kopieren? Dit heb ik wel eens gedaan toen ik per ongelijk alle muziek verwijderde.
Succes!
 
ja, ik heb al mijn muziek nog op mijn iPod Classic staan, maar leg me eens beter uit hoe ik dat doe?
 
Oke het is een tijdje gelden en ik heb geen ipod bij de hand dus even op de gok:

1. In explorer, onder "extra's" > "mapopties" zet je de optie "toon verborgen bestanden" aan
2. je opent iTunes en kiest bij instellingen "kopieer muziek naar bibliotheek bij toevoegen"
3. Ga naar "mijn computer" > "jouw ipod" > "ipod_control" > "..." tot je een map ziet met daarin allemaal mappen die een nummer hebben (gaande van 00 tot ...)
4. Selecteer al deze mappen
5. Sleep ze rechtstreeks naar het hoofdvenster van iTunes
6. Als alles goed werkt, zal itunes de liedejs kopieren van je ipod naar je computer

Ze hebben dan wel een rare naam....

Volgens google kun je ook dit programma gebruiken (hier heb ik geen ervaring mee):
http://www.yamipod.com/main/modules/downloads/

Succes!
 
ja, heel erg bedankt voor je reactie, maar ik ga toch maar stuk voor stuk mijn nummers eraf halen met iPod PC transfer en ze dan goed ordenen. ik vind het toch nog leuk!
Groet, Silas
 
nu heb ik alleen nog wel een gratis software nodig dus nummers van mijn ipod naar mijn pc kan zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan