Windows 98 opstartgeluid, maar anders!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ultraware

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2010
Berichten
268
Hallo iedereen!

Misschien een beetje een rare vraag maar, WELK opstartgeluid is dit voor Windows 98??

http://www.youtube.com/watch?v=o_V8CAbVtas&feature=plcp

Ik heb altijd een nostalgisch gevoel als ik het Windows 98 opstartgeluid hoor, maar ik wist ZEKER dat ik altijd een ANDER geluid had dan mijn vrienden hadden op hun PC in mijn jeugd. Dus ik heb op internet dit filmpje nu gevonden, en DIT is het geluid dat ik altijd had. Ik werd echt superblij toen ik het hoorde, want mijn vrienden verklaarden me nu al voor gek dat ik een "ander" geluid had. Volgens hun was 't onzin en mijn fantasie, etc etc. Maar in ieder geval, komt dit geluid na een driver installatie ofzo? Het is niet Windows 98 SE. Ik moet erbij zeggen: Mijn Windows 98 installatie was op een oude IBM computer, die afkomstig was uit de IT afdeling van Phillips.
 
Dit is het gewoon. Heerlijk geluidje he. Zeg maar dat je gelijk hebt, je bent niet gek, je bent gewoon normaal. Nostalgie. Kijk naar die wolken. Ze zijn denk ik jonger he. Klik en luister
 
Laatst bewerkt:
Ok, manamana was me weer eens voor, terwijl ik mijn cd-archief aan het doorspitten was, maar goed. ;)

Als je even had doorgelezen onder je YouTube-link, dan had je het geweten:

Het is het gemodificeerde opstartgeluid (Windows starten) na de installatie van een SoundBlaster PCI128 (mogelijk ook PCI64, niet getest) vanaf de Creative CD, & heet CTMELODY.WAV, & word geinstalleerd in C:\WINDOWS\Media.
 
Haha. Mooi ultraware is nu zo blij als een ukkie. Oke zet je vraag in je eerste bericht a.u.b. als opgelost. Boxen open he om die anderen te overtuigen.:thumb: ;)
 
Haha, mijn vrienden balen omdat ze nu een onderwerp minder hebben om mee te irriteren haha ;)

Heeeeerlijk om even met flink aantal dB + subwoofer dat geluidje af te spelen, en de ogen van mijn vrienden wagenwijd open te zien staan met de gedachten "K*t, hij heeft nog eens gelijk ook."

Statusje is opgelost ;)
Voor mensen die dit geluid ook willen, in de link die ik postte moet je dus ctmelody.wav downloaden :)
 
Hahahaha. Ik zou die kopjes wel eens willen zien. Zo zie je maar weer er is altijd ergens wel een oplossing voor, geweldig. Knallen met die ballen. Maak eens een foto van die kopjes. hahahaha. :thumb::D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan