Blueray naar DVD - lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Berichten
1.897
Ik heb Blueraybestanden (uitgepakte Blueraydisc) en die wil ik branden naar DVD. Dit lukt tot op heden niet.
Met Freemake videoconvertor de losse bestanden proberen te branden (los en/of samengevoegd tot één bestand), maar dan komt er maar een kort fragment van een paar minuten op de DVD. Het proces lijkt goed te gaan, maar het resultaat is er dus niet.

Ik werk ook met Premiere Pro, kan ik daar misschien iets mee?
 
Vroeger moest je ervoor een codec kopen, b.v. het bekende programma Nero. Misschien ontbreekt deze bij jouw?
 
Met Nero werk ik al 'n tijd niet meer, maar het moet toch ook in algemene zin te doen zijn?
 
Vroeger was dat zo: voor de codec moest je licentierechten betaalen. Dus je kan ergens een gratis brandprogramma halen, maar voor de codec wordt het betalen.
Dus kijk bij de programma,s, die je al hebt, of je ergens nog zo een codec kan bijkopen.
 
Juist, daar zit hem dus de kneep. Ik ga 'ns zoeken. Thx.
 
converteren van blueray bestanden naar dvd is mogelijk.
Mag geen link geven, maar google maar eens naar bd2dvd
 
Ok, dank, ik ga kijken!

edit: helaas, ik zie dit staan:

[ BD2DVD: Blu-ray to DVD guide

This guide illustrates how to make a backup of your Blu-ray content using DVD media as storage, in four easy steps. The resulting DVD disc (Single Layer or Double Layer) is playable on standalone Blu-ray players or PS3. Since there is no encoding, the picture and audio are kept in original high definition quality.]

Kan dus niet op m'n DVDspeler die op de tv aangesloten is. De VLCbestanden die ik nu heb zou ik al kunnen bekijken op de PC door ze aan de bibliotheek toe te voegen.
 
Laatst bewerkt:
Helaas nog niet opgelost, en de hond begon weer te blaffen.. :p

dus als iemand nog suggesties heeft?
 
Met DVDFab inmiddels gelukt. Wel zo'n vervelende reclame en de Chinese ondertiteling is niet uit te zetten.. maar afijn, de beelden en geluid zijn er.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan