selectie kwijt photoshop CS.5.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladycreative

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2011
Berichten
183
Als ik een deel van de achtergrond wil selecteren met snelle toverstaf of selectie om de achtergrond te verwijderen krijg ik enkele puntjes welke hij selecteert maar niet meer grote stukken.
Ik kan dus geen grote vlakken met toverstaf weghalen.
Ook als ik een deel uitknip kon ik eerst backspace doen en weg. Nu krijg ik weer eerst dat zelfde menu...

Om te wissen moet ik in het menu eerst zoeken naar wissen en dan krijg ik de achtergrondkleur..

ik moet nu eerst de afbeelding kopieren en plakken in een nieuw veld voordat ik bij knippen een doorzichtige achtergrond krijg
 
Laatst bewerkt:
je moet denk ik de groote van je toverstaf hoger zetten.

En kijk eens na of er wel "background = transparant" staat inpv een of andere kleur
 
leegte.jpg

Hartelijk dank, ik kom idd al een stuk verder met een hogere tolerantie. Echter krijg ik bij het willen verwijderen nu dit scherm. Ik wil dat hij het geselcteerde gewoon weghaalt. Ik gebruik dan altijd de backspace toets.
Ik moet hem nu eerst kopieren naar een leeg vel en dan is het wel goed. Kan het ook direct? Moet kunnen toch?
 
Dank je wel

Dank je wel voor je antwoord! Ik zie nu wat ik ( ongemerkt) steeds fout doe. Weer wat geleerd vandaag! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan