Beeldsturingsprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

meike1

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2012
Berichten
5
Wie kan mij helpen?

Tijdens het kijken van filmpjes via youtube e.d, het gebruiken van skype op mijn laptop loopt het beeld vast en begint het een raar storend geluid te maken.
Ik kan dan een tijdje niets doen en na enkele minuten doet hij het weer als ik het filmpje niet afsluit dan begint het weer opnieuw.

Dit heb ik alleen als ik op het thuis netwerk zit. Gebeurd ook alleen met mijn laptop, andere computers thuis hebben dit probleem niet.
Op een ander netwerk buitens huis heb ik hier geen last van.
Ik krijg een melding dat er iets mis is met het beeldsturingsprogramma maar dus alleen thuis.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt

Groetjes Meike
 
Heb je nog een exacte foutmelding dat is handig zodat helpers je nog beter kunnen helpen. Het is vreemd dat je het bij andere niet hebt en alleen thuis.

Je kunt nog even testen:
Probeer eens al je die hebt die snelle browser google chrome. Anders gewoon even chrome dowloaden en kijk dan eens hoe het gaat.

Wellicht moet je Internet explorer even opnieuw instellen.

En of wat van schagen zei. zie ik nu.
 
Laatst bewerkt:
laptop is helemaal up to date, chrome gebruik ik al...
Hij geeft aan besturingsprogramma werkt niet meer is hersteld...
 
en het resetten van IE menu extra, internetopties, tab Geavanceerd, knop opnieuw instellen gedaan toch. :eek:
 
Mhh lsitig zeg.

Systeemherstel heeft niet geholpen, een schone opstart ook niet of wel??. Je kunt nog proberen of opstarten in Veilige Modus met netwerkondersteuning succes heeft.
Zo niet, dan vrees ik is dat ding stuk is en dan helpen drivers of andere drivers ook niet meer. Je hebt toch geen melding van een virus of zo. :eek:

Het blijft wel vreemd zoals ik al zei dat deze het bij andere wel doet. Nieuwe install. :eek:
 
Wat voor een grafische kaart zit er in je laptop ? Graag specificaties opgeven.

Groetjes Peter
 
Mobile intel(r) 4 series express chipset family
stuurprogrammaversie 8.15.10.1892

is dit voldoende? Ik ben nou niet heel erg handig met pc's:eek:
 
Probeer onderstaande eens:
Download de laatste drivers voor je grafische kaart van je laptop producent.
Deinstalleer de huidige drivers en restart je laptop.
Vervolgens installeer je de gedownloade drivers.

Groetjes Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan