YouTube: eerder geplaatste video wordt bovenaan geplaatst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Berichten
1.897
De omschrijving in het onderwerp is dus het vraagstuk. Waarom wordt ineens een video van 20 augustus bovenaan geplaatst?

Kan ik dit wijzigen? Ik heb al in alle instellingen (voorzover mij bekend) gezocht, maar kan het niet vinden.

Chronologisch is toch prettiger en meer gewenst in mijn geval.
 
Hey manamana, ik loop bij punt 2 al vast:
Aan de rechterkant van je kanaalpagina (boven je uploads, afspeellijsten en favorieten) wordt de link 'bewerken' weergegeven. Klik op 'bewerken' om te selecteren welke video's je op je kanaalpagina wilt aanbevelen.
Er zit geen knop BOVEN uploads, afspeellijsten en favorieten. Wél ernaast (...).

Maar... als ik daar op klik, zie ik geen enkele mogelijkheid om uit te voeren hetgeen er vanaf punt 3 wordt genoemd. Selecteren? Onmogelijk, Slepen? Onmogelijk. :confused:
Hooguit is er iets met afspeellijsten te doen, maar dat is niet waar we naar zoeken.:(

Dit is toch vreemd?

EDIT: Pfff.. ben er toch achter gekomen, ik moest de tabbladweergave op 'Blogger' zetten. Zo krijg je een puur chronologische indeling. En die zocht ik :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Nja, alleen wat het nóg optimaler geweest als ik in de voorgaande weergave dit gewoon zou kunnen instellen ;)
 
Voorzover ik heb kunnen vaststellen niet, maar ik hoop natuurlijk op een aanwijzing waarmee dit wel kan ;)
 
Hallo Chopra ben ik weer. Ik keek nog eens maar je kunt kennelijk alleen sorteren op datum en/of weergave. :( Dit is het wat ik vond. Klik
 
Heya manamana, als ik kan sorteren op datum, dan lijkt me dat prima. Het lijkt er vooralsnog op dat YouTube in 'totaaloverzichtuitvoering' sorteert op basis van mutatie. Da's net niet wenselijk :(
 
Chopra. Zoals je al zei met een blokkertje ja. Maar ik keek nog eens goed op die help van Youtube voor je, maaar kan daar g...ver....pillekes ook niks over vinden hoe dan wel. :evil::eek:
 
Ja, stom he (met dank voor je speurtocht), je zou toch verwachten dat je zoiets simpels kunt vinden op YouTube.
Men heeft wel allerlei geavanceerde beeldbewerkingstools, zoals blurren van gezichten etc. Misschien zal ik ze de tip aan de hand moeten doen (of is het technisch gewoon niet mogelijk daar).

Ik begrijp ook nog steeds niet waarom die video ineens bovenaan is komen te staan :shocked:
 
Aha oke graag gedaan die speurtocht. Zelf heb ik er ook een paar opstaan. Ik zat me net te bedenken om die ene video eraf te gooien. Heb je het origineel nog. En dan eens opnieuw uploaden. Waarschijnlijk zit ik nu te raaskallen. :) Maar echt beter heb ik niet meer en ben nu geheel uitgeput. ;)
 
Nja, maar dan komt ie i.i.g. bovenaan te staan, ben ik al m'n views kwijt etc. Nee hoor, zo ernstig is het ook niet, maar snel weer een aantal video's maken en plaatsen :d

Oh ja, als je dus een video verwijdert en deze vervolgens weer upload, lukt dat dus niet. Een andere naam geven wordt niet geaccepteerd, je moet de video echt editen alvorens te uppen.
 
Laatst bewerkt:
Even aktueel maken, want ik ben nog steeds benieuwd of dit kan :rolleyes:
 
Nou ik heb ook nog eens wat dieper gekeken, maar het zit niet mee. Wat je zei op blokker. :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan