Probleem met exstensie .dat

Status
Niet open voor verdere reacties.

akoopal

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2008
Berichten
17
Geacht Forum;

heb van mijn familie foto's toegestuurd gekregen maar ik kan deze niet openen daar het programma de exstentie jpeg heeft veranderd in dat
Ben op het internet aan het zoeken geweest, en daar word gezegt dat je die handmatig terug kan zetten naar jpeg maar als ik dat doe en probeer het bestand te openen geeft de viewer ongeldig bestand aan.

Ik hoop dat U mij kan helpen de foto's zichtbaar te maken zodat ik deze kan afdrukken.
Met vriendelijke groet;
Annie Koopal
 
Is dat voor iedere foto of heb je een bestand toegestuurd gekregen waar meer foto's in zitten en is het met dat bestand gebeurd?
 
ik heb een vermoeden dat al die foto's als videocd staan opgeslagen.
Je kan het volgende proberen om alle foto's weer om te zetten naar losse foto's.

Ps, heb de sectiemod gevraagd jouw vraag te verplaatsen naar de juiste sectie.
 
Laatst bewerkt:
Verplaatst.
 
jackall
Heb het een en ander geprobeerd maar het is niet gelukt
Annie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maak een kopie van de bestanden en verander de extensie dat in jpg, wat gebeurt er dan als je ze wilt openen.
 
Hoe groot, in MB, is het bestand waar je het over hebt?
 
Ok, dat lijkt dan inderdaad in orde. Ik wilde daarmee even kijken of het misschien een groter bestand zou zijn dat meerdere foto's in zich heeft.
Is het mogelijk 1 zo'n bestand hier te plaatsten zodat het fysiek eens bekeken kan worden?
 
Laatst bewerkt:
Dat

Hallo Forum;
Ik heb van alles geprobeerd om een bestand hier toe te voegen, maar dat lukt niet, heb de mail toegevoegd maar het .dat bestand is niet mee gegaan.
Zal ik de boel maar afblazen? want ik denk dat dit probleem niet op te lossen is.
Ik hoor wel wat jullie er van vinden



Van: "Kees de Jonge" *KNIP* Aan:
Onderwerp: Fw: foto familie De Jonge Foto broers en zusters De Jonge.jpg [5/6]
Datum: zaterdag 15 september 2012 13:01


No virus found in this incoming message.
Checked by AVG - www.avg.com
Version: 8.5.455 / Virus Database: 271.1.1/5267 - Release Date: 09/13/12 18:34:00
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vraag de afzender om de foto's in een zip bestand aan te leveren, dan moet het goed gaan.
 
En wat als je de *.dat bestand rechtsklikt en dan kiest openen met en dan je vieuwer selecteert?
(Of nog mooier het hele "dat" extensie eerst verwijderd en dan opnen met....)
Misschien is het geen jpg maar bmp, tiff or what ever.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan