Photoshop logo

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Berichten
1.352
Hallo
Paar dagen gelden was ik op bezoek bij mijn familie hij is een zakenman hij doet alleen zaken van soorten stenen mineralen en goud zulke dingen hij verkoopt die dan in een soort markt waar ook andere zakenmannen zijn.
Nu vroeg hij mij of ik een logo voor hem kon maken.Ik heb op het internet wat gezocht heb veel gevonden,maar dat is afkijken en namaken vind ik niet zo goed.
kunnen jullie mij helpen met voorbeelden?
Hoe de ontwerp moet zijn dat soort dingen.Ik heb eentje gemaakt maar ik wil die verbeteren of een nieuwe maken als dat de beste optie is.

een van de logo's die is wel .PNG bestand want vind het makkelijk als je die bij een foto of zo moet zetten :)
Logo 1.jpg
 
Logo's

Beste Wakmen,

Logo's worden hoofdzakelijk gemaakt met het programma Adobe Illustrator.:thumb:
In Illustrator kun je o.a. gebruik maken van vectors. En je logo kan zo groot als je eigenlijk wilt.
Handig als je familielid het logo overal op wilt hebben.:rolleyes:

Natuurlijk zou je een logo in Photoshop kunnen maken. Het aanschaffen van Illustrator gaat weer geld kosten..:d
Er zijn genoeg video's/uitleg te vinden op het internet.
Google helpt je daar graag mee.

Belangrijk een logo hoeft niet zo veel te hebben. Een simpel logo is vaak al voldoende.
Een voorbeeld van een logo die ik een tijd geleden gemaakt heb.dutch light company.png

Je familielid zou ook eventueel een logo kunnen aanschaffen. Meestal zijn er talentvolle studenten die dit doen voor weinig.

Succes,
 
ik heb ook Adobe Illustrator :D maar daar mee werk ik niet zo veel dus heb ik ook niet zo veel verstand van Adobe Illustrator.
 
kan iemadn mij verder helpen,Mijn vraag is nog niet opgelost.
 
ugg boots assemble trading low-priced lessen online free shipping!

Burberry Exit buying online A- Burberry escape brood Reservoir Burberry outlet burberrytrenchcoatsoutlet.com to steal tatty Burberry gate products online.

Boots store sale UGG Boots UK from UGG Boots cheap ugg-boots-cheapuk.blogspot.com UGG Boots Economic Online Store.

UGG Boots rummage sale UGG Boots 2012 ugg boots cheap ugg-boots-cheapugg2012.com purchasing shelter nutty 80% not active shipping!

UGG boots intelligent store UGG Boots sale uggboots2012sales.com.Buy exchange ugg boots from ugg online,permission make-up at this quite half a mo,salvage your money.

Burberry Let go sellathon online Burberry outlet burberry-sale-outlet.blogspot.com.The Book the haler of Burberry Accumulate to grant for twopence Burberry chance products online.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan