convertXtodvd brand mijn ondertitels niet bij mijn film.

Status
Niet open voor verdere reacties.

atrial

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 sep 2012
Berichten
3
hallo, ik heb een film en wil er ondertitels opzetten de film is aan .avi bestand en de ondertitels een .srt bestand als ik naar convertXtoDVD ga om de ondertitels op de film te branden moet ik een uurtje wachten en als ik daarna in de map kijk en de film afspeel dan staan er gewoon geen ondertitels bij maar de film is wel een .vob bestand dus het is wel geconverd, ik heb ook duidelijk gezien dat de ondertitels bij de file's staan samen met de film, dus ik hoop dat jullie er aan uit kunnen en alvast bedankt voor de reactie's:confused:
 
wellicht moet je de ondertitels nog activeren bij het afspelen...
 
Heb je er in ConvertXtodvd wel voor gekozen dat de ondertitels mee moeten naar de DVD?
Ondertitels staan niet altijd standaard aan op een DVD.
Heb je ze met je afstandsbediening van de DVD speler al eens aan gezet, zoals Whittey zegt?
 
hoe kan ik dan instellen dat de ondertitels mee op de dvd gaan? en ik heb de dvd tot nu toe alleen maar op de pc afgespeeld.
en kan ik met freemake video converter ook ondertitels branden bij mijn film???
 
Laatst bewerkt:
Heb je er in ConvertXtodvd wel voor gekozen dat de ondertitels mee moeten naar de DVD?
Ondertitels staan niet altijd standaard aan op een DVD.
Heb je ze met je afstandsbediening van de DVD speler al eens aan gezet, zoals Whittey zegt?

hoe kan ik dan instellen dat de ondertitels mee op de dvd gaan? en ik heb de dvd tot nu toe alleen maar op de pc afgespeeld.
 
Ik ken ConvertXtodvd niet maar bij de meeste van dat soort programma's kun je aangeven welk ondertitelbestand er moet worden gebruikt. Het is niet altijd zo dat het .srt bestand automatisch geselecteerd wordt. Verder zul je bij het resultaat, dus in de map waar het VOB bestand staat, het .srt bestand niet meer zien.

Als je de DVD op je PC afspeelt kun je ook in het programma dat je daarvoor gebruikt, aangeven welke ondertitel je aan wilt zette.
Daar staat het dus ook niet altijd standaard aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan