Grote Bestanden Uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mitchelhal

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2010
Berichten
216
Hallo,

Ik heb een bestand van 5GB maar deze wil ik uploaden zoiets al torrents.
Alleen wil ik geen gebruik maken van torrents
Ook wil ik niet continu het bestand versturen naar emails.
Is er iets waardoor ik mijn bestand van 5GB online kan zetten zodat andere het kunnen downloaden?
En het liefste gratis.
Ik bedoel zoiets als Mediafire maar dan voor grote bestanden.

Wie kan mij hiermee helpen?

Mitchelhal
 
Poeh, 5 GB is erg veel en ik denk eigenlijk niet dat er diensten zijn die dat bieden.
Ik raad je aan met een Cloud dienst te gaan werken. MS Skydrive bied 7 GB en Google Drive bied 5 GB.
Kwestie van delen met wie je wil en men kan het downloaden.



Zoeff was me net voor. Hij heet niet voor niets Zoeff natuurlijk ;-)
 
Terrabo.
Kan ik dat dan openbaar zetten en dat ik de link dan aan mensen geef?
Zoeff
Zal het proberen
 
Ok, even nagekeken:


2.Wat zijn de nieuwe functies?

SkyDrive voor PC of Mac: Installeer SkyDrive op Uw computer en U hebt toegang tot bestanden in Uw SkyDrive vanaf Uw desktop - online of offline. Bestanden in Uw SkyDrive map worden automatisch bijgewerkt in Uw pc's en Macs. Beschikbaar voor Windows 8 Consumer Preview, Windows 7, Windows Vista en Mac OS X Lion.

Apps voor Windows Phone, iPhone, en iPad: Al Uw bestanden bij de hand terwijl U onderweg bent met de nieuwe SkyDrive voor iPad app en bijgewerkte apps voor Windows Phone en iPhone. En natuurlijk kunt U nog steeds naar SkyDrive.com vanuit de browser van Uw telefoon.

Fetch bestanden: Wachtwoord naar een bestand in je SkyDrive map? U hebt toegang tot alle bestanden die zijn opgeslagen op Uw computer met Windows uit SkyDrive.com.

Verhoogde upload grootte: NU kunt U uploaden en bestanden delen tot 2 GB.​


Bron, Google vertaald: http://windows.microsoft.com/nl-nl/skydrive/loyalty
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan