Vraag over simpel logo

Status
Niet open voor verdere reacties.

remieo

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2012
Berichten
7
Hallo,
Een simpele vraag maar ik kom er zelf niet uit omdat ik niet zo goed met Photoshop overweg kan. Ik moet snel een simpel logo maken. Dit vond ik persoonlijk wel mooi maar ik krijg het niet goed voor elkaar. De eerste tekst (het zwarte met witte letters) staat nu geselecteerd maar dat is natuurlijk niet goed. Heeft iemand een idee hoe ik dat kan doen? Dus het eerste deel van het woord een andere kleur maar ook een andere achtergrond kleur? Daarnaast wil ik graag van het streepje onder de letters af, waarschijnlijk heel simpel maar ik kan het niet vinden...
fout.png

Alvast bedankt voor alle hulp en excuses voor de stomme vraag maar ik ben behoorlijk wanhopig ;)
 
Allereerst Welkom op het forum!

Heb je het photoshop bestand voor mij dan fix ik het even voor je ;)
 
Bedankt Jefke!
Mag ik je nog een onbescheiden vraag stellen? Zou je dat nog een keer willen doen met onderstaand logo? En dan achtergrond van het eerste woord zwart? Ik krijg de verdeling van de langere naam namelijk niet goed....Logo.png
 
je bedoeld dan dat de letters wit moeten worden? want zwart op zwart gaat niet ;)
 
haha, yep de ReMedia letters wit met zwarte achtergrond, poducties gewoon zwarte letters met witte achtergrond ;)
 
Of probeer 'ns Sothink Logo Maker en meer van dat soort tools. Ook handig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan