Actief overtrekken Illustrator

Status
Niet open voor verdere reacties.

AlexV12

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2009
Berichten
17
Hallo,

Ik heb een "blueprint" in .gif formaat die ik graag actief wil overtrekken in Illustrator als vector zodat ik deze kan vergroten en in fatsoenlijke kwaliteit kan afdrukken op canvas. Nu heb ik alle verschillende opties geprobeerd wat betreft de "actief overtrekken" functie, maar de details worden toch een stuk minder. Dit is erg jammer aangezien de details in deze blueprint toch belangrijk zijn voor het algehele plaatje.

Kan iemand mij helpen om het plaatje om te zetten in een vector met minimaal detailverlies?

Het gaat om het volgende plaatje:
maxiblok.gif

Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Alex Vermeer
 
Is er niemand die mij verder kan helpen? mogelijk aanraden om het op een alternatieve manier als een vector te kunnen opslaan?
Ik heb alle opties geprobeerd. Bij de optie Technische tekening kreeg ik het beste resultaat, maar nog niet goed genoeg. Ook het spelen met de instellingen mocht niet baten.
Is er iets anders wat mogelijk is?

Alex
 
Hoi Alex,

Ik denk dat de beste optie ´foto met hoge getrouwheid´ zou zijn. Het gaat niet goed met Technische Tekening omdat er veel schaduwpartijen in zitten denk ik. Je zou met Photoshop eerst kunnen proberen om die schaduw te verminderen (met helderheid/contrast aan te passen en misschien wat weg te gummen). Dat is wel een karweitje, maar ik denk dat dat het beste gaat werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan