DVDstyler foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

corvdh

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Berichten
128
Ik wil een dvd maken en branden met menu's, achtergrond muziek en foto's bij die menu's.
Ik gebruik hier voor het gratis programma DVDstyler.

Alles gaat goed tot ik de dvd wil branden, er een iso bestand van wil maken of er een voorbeeld van wil weergeven.
Zodra ik op de knop branden geklikt heb en vervolgens aangegeven heb wat er moet gebeuren gaat DVDstyler (voor meer dan een uur) aan de slag.

Na lange tijd verschijnt dan de volgende foutmelding:
ERR: Can only have 128 commands for pre, post, and cell commands.
Mislukt.


Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
 
Ik ken het programma niet, maar probeer het eens met slechts 10 foto's ... misschien dat het programma elke foto als een commando ziet??
 
Even voor de duidelijkheid, ik wil een video dvd maken.
een dvd met 6 video's waarvan ik de eerste ook nog eens heb opgedeeld in een aantal hoofdstukken.
Vervolgens een aantal menu's erbij om zo makkelijk (met de afstandbediening van de dvdspeler) te kunnen navigeren tussen de hoofdstukken van de eerste video en de 5 andere video's.

Het ziet er in DVDstyler allemaal leuk uit op mijn scherm, alleen lukt het me dus niet om er uiteindelijk een videodvd van te maken, dit door de eerder genoemde foutmelding.
 
Vraag toch even verplaatst :)
 
Niemand een idee?

Ik wil de dvd vrijdag aan iemand kado geven, maar dan moet het wel eerst lukken om hem te branden.
 
Heb je het al geprobeerd met een ander gratis programma? Misscien zit er een in je windows versie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan