DVD maken van een PowerPointpresentatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

DirthyHarry

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 okt 2012
Berichten
4
Hallo, ik gebruik Wondershare PPT2DVD versie 5.2.4 om van een PowerPointprensentatie een afspeelbare DVD te maken voor gebruik in een standaard, stand alone, speler. Alles geprobeerd qua instellingen maar geen DVD die, behalve op de PC, ook op de externe DVD afspeeld kunnen maken. Hij ziet het menu maar starten ho maar. Wie komt dit bekend voor en heeft hier een goed antwoord op?

Met dank.
 
Wanneer een DVD wel goed op een PC wil afspelen maar niet op een stand-alone DVD speler heeft dat meestal als oorzaak dat de DVD niet gefinaliseerd is.
Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
 
Dat zou kunnen Edmoor maar hoe finaliseer ik deze DVD dan in het genoemde programma? Als de DVD klaar is wordt gemeld dat het proces succesvol is verlopen.Ik neem dan aan dat hij dan ook bruikbaar is omdat er geen optie was om dit nog in te stellen.
 
Je kunt er ook voor kiezen er een ISO van te maken.
Dat ISO bestand kun je met een ander brandprogramma op DVD zetten en in dat programma de keuze om de DVD te finaliseren aan zetten.
Deze bijvoorbeeld, die gebruik ik er zelf voor:
http://cdburnerxp.se/en/home

Als dat wel werkt weet je in ieder geval dat het de oorzaak is.
 
yj

Goed idee maar ook dat had ik al geprobeerd, zelfde resultaat helaas. Zelfs in 2verschillende brandprogramma,s.
 
Goed idee maar dat werkte zelfs met 2 verschillende brand programma's helaas ook niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan