• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

VERT.ZOEKEN invoeren meerdere regels in 1 cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jinta

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 okt 2012
Berichten
2
Allereerst hartelijk dank voor dit forum: ik ben er zoveel mee opgeschoten!

Ben bezig met het maken van een factuur.
Dat lukt prima.
Ik heb in 1 sheet 2 tabs: 1 met factuur en 1 met gegevens klant.
Nu heb ik in die gegevens per klant werkzaamheden staan. Daarin heb ik in een cel meerdere regels (zie voorbeeld).
Als ik dit nu ook in mijn factuur wil hebben dan gebeurt dit niet.
Ik heb al even met cel-eigenschappen zitten spelen, maar dat is het ook niet.
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen (behalve elke regel in aparte cel invoeren).

Alvast hartelijk dank!


Bekijk bijlage test.xlsx
 
Misschien omdat ik op een Mac werk, maar ik blijf 1 smalle kolom zien Hoogteijling ...
En als ik de kolombreedte breder maak via de kop, dan worden de kolommen die er boven staan ook breder, en die staan nu juist goed.
 
Je kunt alleen de gehele kolom breder maken, niet een gedeelte ervan.

Groeten Marcel
 
Laatst bewerkt:
Via de functie vert.zoeken krijg je nooit de cel opmaak mee.
 
De rijhoogte instellen via cellen > Opmaak > rijhoogte autoaanpassen, zoals hoogteijling suggereerde, zou de toch gehele inhoud moeten laten zien.
Gebeurt dat dan niet ?
Mvg Leo
 
@ Leo,

Als ik mij goed herinner kan een cel ongeveer 32000 tekens tekst bevatten, echter er worden maximaal maar 255 teken getoond.
 
De hoeveelheid getoonde tekens varieert per versie, maar is bij de modernere versies i.i.g. 1024.
Ook in Office 2008 en 2011
Alle tekst is ook zichbaar te maken (Zie bijlage hoogteijling), dus dat is het probleem niet.
Misschien een oudere macversie?
 
Laatst bewerkt:
De opmaak van de kopjes in je omschrijving krijg je alleen in een andere cel door copy/paste, of mbv vba. Voor fraai opgemaakte facturen kun je beter Word gebruiken.
 
er zit iets vreemd in jouw document (weet niet wat) maar het kan wel.
1e. met :cel opmaak kopieren (dat kwastje-icon) cel A27 kopieren naar cel A26
2e.celeigenschappen cel A26 - uitlijnen en tekst terugloop aanvinken.

suc6

Albert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan