Photoshop CS6

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Berichten
1.352
Ik had al eerder deze jaar een topic aangemaakt over deze probleem maar niemand had geantwoord.

Sinds eergisteren heb ik mijn computer opnieuw geïnstalleerd wegens veel problemen maar Photoshop CS6 werkte toen wel perfect zonder enige probleem.
Nu dat ik mijn computer opnieuw heb geïnstalleerd en vandaag heb ik Photoshop CS6 terug erop gezet maar het werkt niet goed.Het probleem is als ik iets open dan knippert het de hele tijd of als ik iets wil vergroten of verkleinen.

In mijne vorige topic over de zelfde probleem had iemand gezegd dat hij het zelfde probleem had maar na een driver te hebben geïnstalleerd voor zijn videokaart was het probleem opgelost bij hem.
Dat heb ik ook geprobeerd maar het lukt nog steeds niet.


Samenvatting:

6 maanden gelden had ik deze probleem ook maar toen hebben ik gewoon gelaten.
1 maand geleden heb ik mijn computer opnieuw geïnstalleerd en toen heb ik Photoshop CS6 erop gezet en het werkte zonder problemen.
Nu eersgisteren heb ik mijn computer weer opnieuw geïnstalleerd en nu heb ik weer last van knipperende foto's op Photoshop CS6.

Iemand een raad?
 
ja,maar nog steeds heel resultaat :confused:
 
Laatst bewerkt:
Bij illustrator en premier enz heb ik die probleem niet

Hier een video voor de duidelijkheid:[video=youtube;FUKMg1ZkC50]http://www.youtube.com/watch?v=FUKMg1ZkC50&feature=youtu.be[/video]
 
Laatst bewerkt:
voor degene die deze probleem ook hebben heb ik een tijdelijke oplossing gevonden.Doe het volgende

1:photoshop openen
2:Ga naar Edit< preferences < performance < advanced settings en de drowing mode veranderen naar "Basic" dus

3:preferences < performance < advanced settings < drowing mode < "Basic"

Dan heb je dat probleem niet meer maar ik weet niet wat er precies gebeurt met Photoshop in iedere geval is dat irritante probleem weg :)

Ik heb ergens anders ook gelezen dat het Probleem komt door de driver van AMD/ATI ze brengen alleen geen update uit waarmee je dat probleem oplost
 
Niet zo groot dat gebeurt niet alleen met 1 foto maar met alle foto's.Ik denk dat het foto's bestanden rond de 1.3 mb liggen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan