Software

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Rick,

Dit is natuurlijk geen manier van vraag stellen.
Het is geheel niet duidelijk wat je wil.
Graag even je vraag aanpassen.
 
Het staat in de categorie film maken/editen.

dus ik ga er vanuit dat hij dat ook bedoeld :p



Sony vegas pro (middelmatig)
camtasia studio (middelmatig / simpel)
after effects (pro)
 
Nogal een ruim begrip hè !! Kleine moeite je vraag even te omschrijven.
In de regels waar men mee akkoord is gegaan staat ook dat de vraagstelling duidelijk omschreven moet zijn.

Welke software en verder niks voldoet hier niet aan !!
 
Ben ik ook helemaal met je eens hoor ;)

Toch vind ik de reactie van srpchulp & vanschagen een beetje kinderachtig, het had ook gekund zoals uzelf (terrarabo) het deed door het vriendelijk te vragen.


@TS dan wil ik nog even toevoegen dat als je gratis software wilt je de volgende programma's kunt bekijken:


  • Windows live movie maker
  • WAX
  • aviedit
  • videospin


Om cd's/dvd/filmpjes te knippen is 'DVD Knife' een mooie.
 
is after effects of vegas pro ook eeem gratis zou ik het zo maar zeggen te downloaden :eek:
 
@damianvera, illegaal kan je ze beide voor niks downloaden.

Je hebt dan de volgende 2 (meest gebruikte) opties:

Torrents
Nieuwsgroepen.

Meer mogen we hier echter niet over zeggen op dit forum.


PS: zou je de volgende keer een eigen vraag willen stellen, en niet bij iemand anders zijn vraag "inbreken"?
 
Ben ik ook helemaal met je eens hoor ;)

Toch vind ik de reactie van srpchulp & vanschagen een beetje kinderachtig, het had ook gekund zoals uzelf (terrarabo) het deed door het vriendelijk te vragen.

.

Ik ging er vanuit dat het een grapje was.
Ik kon me niet voorstellen dat iemand op deze wijze een serieuze vraag zou stellen.
 
Er zijn natuurlijk ook mensen die dit allemaal heel moeilijk te verwoorden vinden, dan heb je nog verschillende ziektes (o.a. autisme) die er voor kunnen zorgen dat je dit soort posts krijgt.

Het kan natuurlijk zo zijn dat degene gedacht heeft ik post het bij "film maken/editen" dan weten ze het vast wel (wat misschien niet erg slim is).

Either way, mensen moeten inderdaad beter uitleggen wat er nu mis is (en wat ze zelf al gedaan hebben om het op te lossen).
Doen ze dit niet dan probeer ikzelf er achter te komen wat ze precies willen en zal dan een opmerking als PS: zetten.

Vind ik in ieder geval een stuk vriendelijker :)
 
Sorry, misschien niet helemaal duidelijk.

Wat is de beste software om videos te maken voor Youtube?
Ik film regelmatig wild (zoals zwijnen en herten) voor mijn website, daar is het voor bedoeld.
 
De programma's die ik aanraadde, heb je die al geprobeerd? die zijn namelijk top!
 
After effects is de beste (en de moeilijkste)
daarna sony vegas (middelmatig)
dan camtasia (makkelijk)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan