hoe vanuit vob-bestanden nw ifo en bup bestand maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

siguemepro

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2007
Berichten
29
Beste leden,
ik heb bij het maken van een DVD met Nero 12 een foutmelding dat het ifo-bestand en bup bestand niet overeenkomen. is er een programma waarmee ik vanuit de vob-bestanden deze opnieuw kan opbouwen of kan ik de vob-bestanden eerst converteren naar ???? en daarna met ??? nieuwe DVD bestanden maken.

ik hoop dat mijn vraag duidelijk is.
grtjes
siguemepro
 
Wat je kan proberen is idd om met de VOB bestanden een nieuwe DVD te maken.
De IFO bestanden kun je niet genereren vanuit de VOB bestanden.
De BUP bestanden zijn trouwens exacte kopieën van de IFO bestanden, misschien kun je daar iets mee.
BUP = BackUP

Groeten Marcel
 
Alleen de extensie van de vob veranderen naar mpeg en alleen die laden bij het maken van een dvd.

Clonedvd b.v. kan ook dvd bestanden vanaf de harde schijf gebruiken, Nero 12 ook?
 
Ik weet niet hoe het werkt, maar met IfoEdit en FixVts kan je adh van de vobfiles de ifo's repareren of desnoods een nieuwe aanmaken
 
Beste leden bedankt voor julie handreikingen. ik heb de vob-bestanden van extentie veranderd naar mp4 en met het programma DVDflick nieuwe DVD bestanden aangemaakt incl IFO en BUP.

nog maals heel erg bedankt. ik wist niet dat ik de extentie zomaar kon wijzig.

ik ga ook nog even de melding/aanwijzing van Jackall uitproberen. ik laat weten hoe dat is geweest. ik heb de oude bestanden nog

grtjes
siguemepro
 
Beste Jackall,
gezien mijn werk de afgelopentijd geen tijd gehad om de ifoedit te gebruiken. ik ga dit nog doen en kom daar op terug. ik laat deze vraag nog even openstaand. ben eerst nog even bezig met roteren van de frames in de vob bestanden zie mijn andere vraag hierover.


Ik weet niet hoe het werkt, maar met IfoEdit en FixVts kan je adh van de vobfiles de ifo's repareren of desnoods een nieuwe aanmaken

grtjes Siguemepro
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan